return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Monday bar i nya lokaler

Gate 42
Alltså jag säger snart upp mig från mitt jobb! :whip:

Blir galen på att alla bra fester är på måndagar, inget mot Monday Bar (namnet säger ju en del om valet av dag ;) ) men med ett jobb som tvingar än att gå upp kl 05:00 på morgonen är det svårt att festa till 03:00 en måndag...

Hmm, kanske kan dra på någon av kvällarna och sticka direkt till jobbet efteråt... :rolleyes:

Förresten så ser hösten/vinters början ut att bli kanon, Judge, MIKE och som vi som var på kryssningen och snodde flyers såg, även Ferry ska ju (kanske) komma i höst. Kommer Ferry så sjukskriver jag mig xD

Och lokalen Göta Källare är kanon, njöt varje gång jag var där när Fokused körde. Men jag har för mig att de inte fick vara kvar för att GK ville ha längre öppetider, och för att få det fick man inte ha en klubb som spelade fet 4/4 disko dunk. Utan slapp Hip Hop & RnB?

Aja, det är ju strunt samma nu eftersom det är fest på GK igen! Woohoo!
mr_fisken
Jo det där är väldigt sant, så fort GK ville ha öppet längre och det visade sig att det var "techno/trance" så betyder det droger och att dom kan lägga ner verksamheten.
Dock så tog ju MOJO över och körde mer eller mindre vanlig klubb men enligt mig med lite roligare musik, inte enbart mainstream utan lite tiesto,stonebridge och även PVD-Crush hörde jag nån gång. Dock så körde dom nästan en likadan playlist varje gång så man började ju kunna låtarnas ordning efte ett tag :mad:

GK behöver inte rigga upp någon ny ljudanläggning inför Judge Jules imo men en laser skulle inte vara helt fel att få njuta av.

quote:
Originally posted by Gate 42
Och lokalen Göta Källare är kanon, njöt varje gång jag var där när Fokused körde. Men jag har för mig att de inte fick vara kvar för att GK ville ha längre öppetider, och för att få det fick man inte ha en klubb som spelade fet 4/4 disko dunk. Utan slapp Hip Hop & RnB?

Aja, det är ju strunt samma nu eftersom det är fest på GK igen! Woohoo!
AC.
Blir väl till att börja jobba nu och se till att ha lite stålar så man kan börja festa igen :toocool:

förresten, är det bara jag som är typ sjukt trött på lasrar? Fixa en riktigt bra vanlig ljus-setup istället för att dölja det med en laser...
dbl
quote:
Originally posted by Gate 42
Alltså jag säger snart upp mig från mitt jobb! :whip:

Blir galen på att alla bra fester är på måndagar, inget mot Monday Bar (namnet säger ju en del om valet av dag ;) ) men med ett jobb som tvingar än att gå upp kl 05:00 på morgonen är det svårt att festa till 03:00 en måndag...

hur länge jobbar du då????
jag måste själv gå upp 04.50 varje morgon och jag har varit ute ett antal gånger och istortsett gått direkt till jobbet.. och visst har man varit trött, men det har ju funkat... och oftast helt klart varit värt det :)
Vizay
laser är överskattat, laser blir inge bra i en så liten lokal imo. Bättre om dom sparar lasrarna till dom stora ställena där dom får verklig effekt :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden