return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
De "school herbegint" frustraties thread

Xilver
Den deze is er al een jaar vanaf...

Zageventen, wa verlof da jullie ni hebben, en dan nog zagen. Heel 't jaar door feesten, en wa moeite doen met de examens... wat een leven :)

Ik heb alleszins spijt da'k al afgestudeerd ben ze, thad voor mij best wa langer mogen duren :) Toen had ik tenminste nog tijd voor ander dingen ;)
Nyah
quote:
Originally posted by Zehra
bij mij ist meer van:

- whiii laatste jaar (omg nie te geloven...)

EN
- wtf thesis?! totaal geen zin eh... :whip:

mah goe... veel succes wildfire! :)

hehe, klinkt bekend, zehra :p
btw, als je nog es naar je kot gaat deze week, let me know, ik wil wel eens weten hoe ons lessenrooster eruit ziet en misschien al wa boekskes kopen :rolleyes: *crosses fingers* ik hoop maar dat ik ergens een vrije dag heb, maandag of woensdag ofzo :nervous:
Tiger777
of nog beter, vrijdag zoals ik :D
Nyah
quote:
Originally posted by Tiger777
of nog beter, vrijdag zoals ik :D

das wel nice, ma voor mij zou maandag beter zijn, omdat ik int weekend werk; meestal de zondagavond.
vorig jaar had ik de woensdag vrij, maandagmorgen en vrijdag namiddag, dat was wel echt ideaal :D
Tazz1985
ik begin ook vandaag.. en t'is gvd maar 1 uurke de maandag.. van 4u tot 5u.. maar kheb niet te klagen, alleen de woensdag moet ik ne helen dag naar't school, de andere dagen heb ik altijd wel ne vrije voor- of namiddag, de vrijdag is't maar tot de middag :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium