return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
De "school herbegint" frustraties thread

Zehra
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
btw zehra, vrijdag vrij ... komt anders es af e , ik em ook vrij ... men dj equip staat en werkt inmiddels so ... altijd welkom :)

:D deal!
Nyah
quote:
Originally posted by Zehra
vandaag wa klein beetje 'omg kga alleen moeten wonen'-frustraties & -stress gehad :nervous: :nervous: :nervous:

mah nu ist wa over :D

:p ma zehra toch, ik wil u ook wel gezelschap houden hoor :)
te beginnen met dinsdag tussen duits en creativiteit: springuurtje :rolleyes: van 3.5u... ;)
FCB_Fanatic
AAN Zehra

maandag:

09u-12u Ondernemingsstrategie & ethiek: Dit zal waarschijnlijk ethiek zijn. Zijn maar een 2-tal verplichte lessen meen ik. Ge moet hiervoor een werkje maken en dan hebt ge nog een gesprek daarover. Op basis daarvan (en aanwezigheid in de verplichte lessen) krijgt ge uw punt (geen examen dus). In feite hebt ge dus na een aantal weken ook op maandag vrij

dinsdag:

11u30-12u30 Duits: naar het schijnt is duits vrij easy, dus zou normaal geen problemen mogen geven. Ikzelf heb spaans gekozen en dat heb ik mij altijd erg beklaagd.

14u - 16u Ondernemingsstrategie & ethiek: ondernemingsstrategie zal dit zijn. Verschillende proffen geven dit vak, waaronder onze goeie vriend lefebvre. Schriftelijk examen (2 delen), 1 deel wordt door lefebvre opgesteld het andere door martens (denk ik , kweet nie meer wie andere prof is).

16u - 18u Creativiteit: nutteloos vak. 1 uu gemeenschappelijk waarin desaeyere zijne uitleg doet en het tweede deel is in groepjes waarbij ge de theorie moet toepassen op een gemeenschappelijk probleem. Hierover moet een rapport worden geschreven en moet worden ingediend. Zelf moet ge ook een gemeenschappelijk probleem kiezen en een rapport over uitschrijven. Op basis hiervan zult ge uw punten krijgen (weer geen examen dus)

woensdag:

16u - 18u Cultuur & toerisme-management: easy heb ik gehoord, en hoogstwaarschijnlijk open boek

donderdag:

11u - 12u Engels voor managers: best altijd naar les gaan, renders let daar wel op. examen is enkel op het einde van het jaar

13u - 16u Industriële technieken en materialen: een puur blokvak en verdomme saai. Zijn ook maar een 8-tal lessen van + 2 lessen presentaties want hiervoor moet ge ook een werkje inleveren. Mondeling examen en het werkje bepalen het punt

vrijdag:
VRIJ
Zehra
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
AAN Zehra

... veeeeeel info die ik kan gebruiken

:D thanks! we zien u ook op de meeting zeker eh ;)
TOR
wij hebben blijkbaar een vak "vergaderen". lol, dat wordt leuk :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium