|
Het officiële Gaming Topic
|
| Blik |
Na de thread van Snuggle over het kopen van een spelcomputer leek het mij wel een leuk idee om een algemeen topic hierover te openen. In deze thread kun je over alles m.b.t. Gaming hebben, ook over cheats en dergelijke onzin.
Ikzelf heb sinds een paar maanden een PS2 en ik vind Metal Gear Solid, Gran Turismo en Jak & Daxter echt helemaal geweldig. Ook ben ik vandaag begonnen met het spelen van The Sims 2, ook helemaal top. Heb vorige maand ook Doom 3 gedownload maar ik vond daar niet veel aan, veel te donker vond ik.
Binnenkort is het weer kerst en Sinterklaas en zullen er weer een heleboel topgames uitkomen zoals Halo 2, GTA: San Andreas, Gran Turismo 4 (alhoewel deze wellicht is uitgesteld) enz. Ik ga zeker GTA: San Andreas kopen, want dit gaat een absolute topper worden, alleen jammer dat de PC-versie pas in 2005 uit gaat komen |
|
|
| TranceZoner |
| Hehehe, ik heb ook een playstation2, in mijn optiek nog steeds de beste console. Ik ben het met Blik eens: ook ik ga GTA San Andreas binnenhalen, zodra hij uitkomt. Deze game wordt echt top! |
|
|
| Chicane |
Full Spectrum Warrior demo net gedownload, vind het godse irritant spelen, enige wat je kan doen is die gasten aansturen en opdrachten geven en niet zelf even lekker rambo spelen. Graphics zagen er wel onzettend goed uit, speelde ook heel vlot.
Gisteren Call Of Duty: United Offence ook maar eens uitgespeeld :) Helaas net als Medal Of Honour en originele Call of Duty zo ontzettend scripted met 0,0 vrijheid om te lopen en te doen wat je wilt. Bovendien worden sommige scenario's looped en herhaald net zolang tot je een checkpoint bereikt, voorbeeld: de bestorming van een russische stad die helemaal in puin lig. Je schiet iemand neer en 2 seconden later staat ie er weer. Pas als je een stukje bent doorgelopen gaat het spel weer verder. Mooie graphics maar totaal geen (her)speelbaarheid.
Voorlopig blijf ik PlanetSide en FarCry doen, Doom3 sloeg nergens op. Alle hoop op Half-Life2 staan nu... :( |
|
|
| magrec |
Ik ben eergister even bij de freerecordshop geweest voor de actie 3 halen 2 betalen(xbox). Heb Silent hill 4; The room, Hitman 2 en GTA3 en Vice City (2 in 1 pack) gekocht. Hitman 2 is wel een spel waar je geduld voor moet hebben (niet echt wat voor mij maar goed vind het nog leuk). Silent Hill 4 is echt te vet. Game opzich is vaag maar de hele sfeer e.d. echt te vet echte horror game en GTA is gewoon lekker lomp rammen :D
Wat ik nog ga kopen dit jaar of volgend jaar: Half life 2, fable en halo 2. Tactische spellen zijn niks voor mij doe mij maar lekker lomp schieten :p
Eindelijk sinds jaren weer goed gamen want voor de pentium 1 hier thuis is echt geen leuk spel meer te vinden (al jaren) |
|
|
| New Wave |
Is er niet een spel wat we met zijn alle kenne spelen.
Weet nog dat ik 2 jaar geleden Black Hawk Down op mijn pc had en daar elke minuut van de dag online mee speelde.
Met zijn 20tigen in een veld op elkaar knallen....heerlijk :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik heb een Xbox, maar doe er geen flikker mee. Die spellen zijn veel te duur allemaal! :) |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Chicane
Alle hoop op Half-Life2 staan nu... |
jarenplan voordat dat spel uitkomt:o
Heb net een nieuw systeem aangeschaft met eindelijk is een goeie videokaart dus ze mogen wel is opschieten.
Verder koop ik 100% GTA: San Andreas voor de PS2 en waarschijnlijk MGS: snake eater en Midnight Club: the dub edition.
Gran Turismo ziet er waarschijnlijk wel weer gelikt uit, maar ik vind t al weer een heel stuk minder als je nog steeds de autos niet in puin kan rijden + dat er in de vorige delen niet echt snelheids gevoel in zat. (iig als je het vergelijkt met bijv de NFS serie) |
|
|
| MaGiK54 |
Ik was helemaal game-freak, dus ik heb nog een stel (oude) consoles thuis staan. Aangezien ik vooral liefhebber was van SEGA heb ik de Saturn en Dreamcast staan, helaas zijn beide consoles geflopt. Vooral de Dreamcast was helemaal :eyespop: en was misschien wel een betere console als de PS2.
Ik heb ook nog een N64 en PS2 thuis staan. PS2 is voornamelijk bedoelt voor Final Fantasy spellen want die roeleren big time. Heeft iemand btw al FF XI op de pc, want ik wil weten hoeveel maandabo je moet betalen om dat spel online te spellen.
De laatste paar jaar game ik niet meer zo vaak, zo nu en dan zit ik een uurtje te game en op dit moment vooral oude SNES en Megadrive games dmv emulators op de pc, want ik vind die oude games vaak vermakelijker als de hedendaagse games, waar alles er steeds mooier en gaver uit moet zien, maar de gameplay wordt er bij de meeste spellen niet beter van. |
|
|
| basvh |
| speel laatste tijd veel oude scumm games: Monkey island en Indiana jones (fate of atlantis) en ben van de week begonnen met jedi academy. |
|
|
| Remy D |
Ben nu volgas bezig met Burn Out 3!! Super PHAT!!!! maar heb hem bijna al op 100%. Dan ga ik er mee op X-box live!! Verder heb ik ook Riddick en Sudeki gekocht maar nog niet gespeeld!
Verder ga ik binnenkort kopen
Halo 2 :D
GTA: San Andreas
Killzone
Silent Hill 4
Fable
GT 4
Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth
Leisure Suit Larry Cum Laude
En natuurlijk PES4 en wel voor de X-box want daar word hij wel live op en op de PS2 niet. :D:D:D
Allemaal te brute spellen!! :crazy:
Wat een mooie tijd is dit toch ook voor nieuwe spellen. :D |
|
|
| dj_spare |
| Wat ik op dit moment speel... natuurlijk PlanetSide... een Massive Online Battleground.. en nog steeds Colin McRae Rally 4, kan er geen genoeg van krijgen. Helaas doet CMR 2005 het niet op mijn PC (foute videokaart), en ik ben wel benieuwd naar The Sims 2 (The Sims heb ik ook best veel gespeeld)... |
|
|
|
|