return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Dat ene progressive/trance nummer .....

SaBi
Een paar weken geleden was ik in Ibiza . En op zondag in de Space draaide David Phillips , die echt een goede set neerzette . Tegen het einde van zijn set draaide hij een geweldig nummer . Ik stond dus echt te spacen zeg maar :) Ik was helaas zo in trance dat het niet in me op kwam om aan hem te vragen hoe dat nummer heet .

Het was iig uplifting progressive/trance , en de sound van een gitaar stond erg centraal;)

Ik weet , het is niet erg veel informatie maar misschien dat de kenners hier wel zoiets hebben van dat kan dat dat of nummer wel eens zijn . Alle opties zijn van harte welkom ......
Chicane
Gitaar is erg geliefd bij producties van Sultan, Tonedepth & The Greek, met de overweldigende hoeveelheid informatie wat je poste kwam dit als eerste in mij op :cool: :p
DJ D-Man
Je kunt je vraag beter in DIT forum posten. Ik denk dat je daar meer kans hebt.
Cosmic
quote:
Originally posted by SaBi
Een paar weken geleden was ik in Ibiza . En op zondag in de Space draaide David Phillips , die echt een goede set neerzette . Tegen het einde van zijn set draaide hij een geweldig nummer . Ik stond dus echt te spacen zeg maar :) Ik was helaas zo in trance dat het niet in me op kwam om aan hem te vragen hoe dat nummer heet .

Het was iig uplifting progressive/trance , en de sound van een gitaar stond erg centraal;)

Ik weet , het is niet erg veel informatie maar misschien dat de kenners hier wel zoiets hebben van dat kan dat dat of nummer wel eens zijn . Alle opties zijn van harte welkom ......

Solar Stone - Solar Coaster?

:p
tango
ik weet dat deze 3 gitaar plaatjes afgelopen zomer heel populair waren in spanje dus misschien is het een van deze 3:

Coco & Villa - La Noche (Original Mix)
Sergio Del Rio - Parazaar (Gambafreaks vs Fedo Mix)
Deep Dish - Flashdance

Die eerste voldoet het beste aan je omschrijving overigens....
Succes ermee

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland