|
|
| Meltoz |
| Ben zeker kandidaat om nog een T-shirt bij te bestellen :) Uiteraard als er nog gegadigden zijn he.. :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by pooley
laat het uit he da prog gedoe, tblijf tranceaddict :) |
Was maar een zwanske hé, hoewel Jack en ik misschien inderdaad wel zo'n t-shirt voor onszelf zullen maken...:p
*heroische stem en blik ten hemel gericht met de hand op het hart en zeemzoeterige theme-music op de achtergrond*
Maar we blijven TranceAddicts in hart en nieren!! |
|
|
| JediD4M |
Ikzelf bestel er 2 .. ja mijne was is niet op nen dag gedaan, allé kben iemand die zen was beke bijeenspaart.. .. dus kheb altijd graag ne reserve :clown:
* Wat die nieuwere T-Shirt versies betreft .. wel er zijn heel wat T-Shirts .. kgeef Jasper gelijk dat hij zegt en vind .. "jammer het groepsgevoel naar buiten zal dan zoals op AIB niet meer zo krachtig zijn" als we dan allemaal weer met verschillende T-shirts tevoorschijn komen.
Dat hoeft ook niet .. maar dat heeft iets super toen ik die grote groep met dezelfde T-Shirts zag binnenstromen.. en dat je als groep toont je hebt iets gemeen.
Allé das mijn mening hé, er is niks fout om origineel te zijn!
* Wat die gedachte is voor andere shirts en logo's, en dat sommige liever het progressive(-trance) genre horen en een Proggressive T-shirts zouden willen .. .. wel ik kan best begrijpen dat je dat wil tonen en jezelf wil uiten op een bepaalde manier, zoals ik dat ook met die T-Shirts wil doen. En tonen dat Trance (wat voor mij gaat van Progressive T, uplifting tot het hardere werk) voor jou speciaal is. Maar als we dat ook hier allemaal en naar buiten nog eens gaan opsplitsen en verschillende vakjes en groepjes maken zou k dat jammer vinden. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by JediD4M
* Wat die gedachte is voor andere shirts en logo's, en dat sommige liever het progressive(-trance) genre horen en een Proggressive T-shirts zouden willen .. .. wel ik kan best begrijpen dat je dat wil tonen en jezelf wil uiten op een bepaalde manier, zoals ik dat ook met die T-Shirts wil doen. En tonen dat Trance (wat voor mij gaat van Progressive T, uplifting tot het hardere werk) voor jou speciaal is. Maar als we dat ook hier allemaal en naar buiten nog eens gaan opsplitsen en verschillende vakjes en groepjes maken zou k dat jammer vinden. |
Jij niet alleen...
Bovendien zou dat onmogelijk zijn (allé, niks is onmogelijk, maar vrij duur) omdat er hoedanook voor elk logo een nieuw cliché nodig is. En da's toch vrij prijzig denk ik.
De prijzen die benny hierboven vermeld zijn ook ENKEL geldig voor hetzelfde logo he... Moet er een ander logo gedrukt worden zijn de eenmalige kosten om en beide 100€ ipv nu 48€...
Trouwens, waarom zou er nood zijn aan een ander logo? Het is toch de bedoeling dat het tshirts van een BETA wordt he, anders is zo'n Tshirt kopen vrij belachelijk... Wie andere Tshirts wilt, moet dan maar naar een ander forum verhuizen... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|