|
|
| Glorie |
hehe
de enda finska artister ja känner till e följande :)
22 Pistepirkko
Arja Saijonma eller hur hon stavar
Boomfunk MC's :)
David Charvet? ere inte han från Baywatch? :crazy: |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe
de enda finska artister ja känner till e följande :)
22 Pistepirkko
Arja Saijonma eller hur hon stavar
Boomfunk MC's :)
David Charvet? ere inte han från Baywatch? :crazy: |
22 Pistepirkko.. hmm.. har hört namnet, men inget av dom
Arja Saijonmaa.. vem fan e det?
Bomfunk MC's.. alla känner väl till dom :) (Bofink CP's som några klasskompisar som inte tycker om dom kallar dom :p)
David Charvet.. Baywatch, ingen aning. Men smööööör (tror jag) :p
Du känner inte till Darude? Eller kanske JS16, Cosmicman, Orkidea, Jori Hulkkonen..? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Nicke
22 Pistepirkko.. hmm.. har hört namnet, men inget av dom
Arja Saijonmaa.. vem fan e det?
Bomfunk MC's.. alla känner väl till dom :) (Bofink CP's som några klasskompisar som inte tycker om dom kallar dom :p)
David Charvet.. Baywatch, ingen aning. Men smööööör (tror jag) :p
Du känner inte till Darude? Eller kanske JS16, Cosmicman, Orkidea, Jori Hulkkonen..? |
ey nicke
kolla denna sida:
http://www.22-pistepirkko.net/
de har gjort EN bra låt.. e typ poprock av nå slag :D
men SHAJT ;) vet du inte vem Arja e ;) ??? Hem å läs på :D
men joooo....Darude känner ja ju till såklart.. dumt av mig att glömma honom.. E Cosmicman finsk me? soft. grymt bra ju.. å Orkidea känner ja till, men inte den där JS16 å inte Jori :D
hehe
WEEEE, ja hade rätt :D kolla detta
http://www.celebpecs.com/images/Dav...dcharvet002.jpg
eller sök på Baywatch å David bara ;)
:crazy: |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by Glorie
men joooo....Darude känner ja ju till såklart.. dumt av mig att glömma honom.. E Cosmicman finsk me? soft. grymt bra ju.. å Orkidea känner ja till, men inte den där JS16 å inte Jori :D
|
Jepp, Cosmicman e finsk han me :) Jaakko "JS16" Salovaara är producenten bakom många artister, bla Darude, Bomfunk MC's, Spectro och Hi-Tech. Han har också gjort en massa remixar, bla åt A-Teens, Britney Spears och Vangelis, och också en del tillsammans med darude (Darude vs JS16 remixar); Blank & Jones, Safri Duo, The Thrillseekers mfl. Jori är kanske inte lika känd. Vet inte så mycket om honom, men han är i alla fall 1/2 av Tiga & Zyntherius.
Hurdan musik gör 22 Pistepirkko då? Eller den där Arja? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Nicke
Jepp, Cosmicman e finsk han me :) |
mm, kommer ihåg d när du säger d. snacka en gång me en kille vars brorsa gjort videon till I love you :)
| quote: | | Hurdan musik gör 22 Pistepirkko då? Eller den där Arja? |
22 P gör poprock har ja sagt :D kommer inte ihåg vilken låt som e bra nu bara :( Arja "gör" eller gjorde iaf.. melankolisk tragisk schlagerpop:D hehe eller nåt, ja vet inte... e du för ung för att minnas kanske? :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|