|
|
| Cosmic |
| Gister het Bernini Mysterie uitgelezen. Verassend einde, ik vond het alleen een beetje allemaal te fantastisch. Dit i.t.t. Davinco Code, wat meer lijkt of het ook echt zo gebeurd zou kunnen zijn. Desalniettemin een spannend boek. |
|
|
| total woot |
De verborgen geschiedenis van Donna Tartt is natuurlijk 1 van de beste boeken in de afgelopen 25 jaar geschreven :)
Van de week gelezen:
Thomas Rosenboom - De Nieuwe Man (K U T B O E K)
Allard Schroder - De Hydrograaf (winnaar AKO 2003 -> aanrader)
Michael More - Stupid White Men "Amerika onder Bush" (bizar boek over de verandering in de amerikaanse politiek & de bizarre belangenverstrengeling van 90% van de regering Bush)
Ben nu bezig in
Nicci French - De Verborgen Glimlach
Brian Maggee - Bekentenissen van een Filosoof |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by total woot
knip |
Lees je altijd meerdere beoken tegelijk? Ik lees ze altijd stuk voor stuk iig....
Vandaag een nieuw boek geleend: De broderschap, van Daniel Easterman. Nog nooit van gehoord, maar volgens de achterflap moet het een spannend boek zijn:
Speurtocht van een ex-CIA agent naar een gewelddadige broederschap die wordt gevormd door de bewakers van het graf van Jezus. |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Lees je altijd meerdere bOeken tegelijk? Ik lees ze altijd stuk voor stuk iig....
|
Meestal een stuk of 5 tegelijk :D
Komt voornamelijk doordat ik met boekverkopen en boekbinden mn dagelijks brood verdien... dan heb je daar weleens tijd voor he ;) |
|
|
| Remy D |
Kijk is lees dus eigenlijk nooit, maar er is nu een boek uit die me dus wel aanspreekt. Het verhaal over de Broncode.
Gaat over een nederlandse man die de broncode uit heeft gevonden en die zijn uitvinding mee het graf in heeft genomen. Als hij niet zo'n plotselinge dood had gehad had hij nu waarschijnlijk de rijkste man ter wereld geweest want zijn uitvinding werd geschat op honderden miljarden dollars.
http://www.debroncode.nl/?section=home&lang=NL |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|