return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 
Check die boeken!

Tim81
Bij de bibliotheek zojuist maar weer ff een boek gehaald van Mario Puzo! De Familie, over een andere maffiafamilie dan de Corleones...
basd
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik heb Imprimatur van de week uitgelezen en vond het wel lekker lezen. Af en toe iets te lange en wat mij betreft overbodige opsommingen. Maar ik vind het wel een aanrader, goed geschreven boek dus met een goed verhaal.

Secretum schiet nog niet echt op.. Maar goed, dit weekend zes uur in de trein dus dan heb ik eindelijk weer even tijd..
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by basd
Secretum schiet nog niet echt op.. Maar goed, dit weekend zes uur in de trein dus dan heb ik eindelijk weer even tijd..

Daar ga ik volgende week aan beginnen denk ik... :D
AirPole
quote:
Originally posted by Phortje
Ik heb vandaag de Slegte weer eens geplunderd :o

Frederick Forsyth:
- The Odessa File

Zeer vet boek! Over een Duitse journalist die op zoek gaat naar een oude Nazi beul uit die tijd. Ondertussen raakt hij ook betrokken bij een of ander plan van geheime inlichtingendiensten. Zo iets was het toch? :D
basd
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Daar ga ik volgende week aan beginnen denk ik... :D

Goed bevallen dus? Dan ga ik zeker Imprimatur ook nog lezen.

Schijnt dat die twee nog een aantal van dit soort boeken gepland hebben.. Laat maar komen!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland