return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 
Check die boeken!

kutvolkots
'The Praxis' Van Walter Jon Williams vond ik toch zeker wel het beste boek dat ik ooit gelezen heb en ik vind bijna elk boek/film slecht.

http://www.google.com/search?q=walt...:nl-NL:official

Het gaat zeg maar over een groot ruimte imperium dat uit elkaar aan het vallen is en er komen ook flashbacks tussendoor van iemand die eigenlijk in het begin even voorkwam maar daarna geen rol meer speelt, waarvan je in het begin eigenlijk niet snapt waarom. Maar bij de laatste flashback snap je pas dat bijna alles wat je dacht van het boek helemaal niet klopte en dat het verhaal eigenlijk heel anders gelopen is.

Werkelijk geniaal in elkaar gezet.

Ik denk trouwens niet dat veel mensen het een goed boek zullen vinden, je moet heel veel onthouden en nadenken wil je het boek snappen en veel mensen houden nu eenmaal van boeken waar alles uitgelegd wordt.

Toch zeker de moeite waard als je van een psychologisch goed verhaal houd waardoor je geest zeker geprikkelt wordt.
Tim81
The Godfather had ik na de vliegreis naar Mexico en 2 dagen aan het strand natuurlijk alweer uit... Mick Boskamp's 'Nightlife voor gevorderden' leest nog sneller weg dan een tijdschrift en was goed voor exact 1 dag! Daarna nog 2 boekjes van Youp van 't Hek gelezen, maar volgende keer duidelijk weer meer boeken mee op reis!

Heb nog twee boekenbonnen liggen, dus goede tips zijn altijd welkom!!
Tim81
Saskia Noort's Terug naar de kust bijna uit... Typisch Nicci French verhaal, meer geschikt voor vrouwen denk ik. Vanmiddag ff langs de bibliotheek voor een nieuw boek
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by SnuggLe
Anke hier is hem aan het lezen, en die heeft hem gisteren uitgelezen. Zware kost (qua taalgebruik soms ook) maar wel erg vermakelijk, schijnt.

Ik heb Imprimatur van de week uitgelezen en vond het wel lekker lezen. Af en toe iets te lange en wat mij betreft overbodige opsommingen. Maar ik vind het wel een aanrader, goed geschreven boek dus met een goed verhaal.
Phortje
Ik heb vandaag de Slegte weer eens geplunderd :o

Frederick Forsyth:
- The Odessa File
- The Devil's Alternative

Robert Ludlum:
- The Cry of the Halidon
- The Chancellor Manuscript

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland