return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 
Check die boeken!

basd
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Al gelezen?

Kom er helaas niet echt veel aan toe, maar wilde juist dit weekend weer eens wat tijd eraan besteden..

Ben nu op pagina 100 van de 600 ofzo en het plot begint zich net een beetje te ontvouwen.. Er komen nogal wat verschillende karakters in voor en die moeten natuurlijk wel allemaal een beetje geintroduceerd worden.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by basd
Kom er helaas niet echt veel aan toe, maar wilde juist dit weekend weer eens wat tijd eraan besteden..

Ben nu op pagina 100 van de 600 ofzo en het plot begint zich net een beetje te ontvouwen.. Er komen nogal wat verschillende karakters in voor en die moeten natuurlijk wel allemaal een beetje geintroduceerd worden.

Welke van de twee ben je nu aan het lezen dan? En het leest dus wel een beetje lekker weg?

Mijne liggen al een week in de bestelling bij de Bruna... :(
basd
Secretum. Tis wel een aanrader om Imprimatur eerst te lezen denk ik, er wordt hier en daar namelijk nog wel aan gerefereerd.

Het boek is wel goed te lezen, al is het taalgebruik wel iets ingewikkelder dan bij bijvoorbeeld de Da Vinci Code. Niet iets wat ik erg vind, trouwens. Tis allemaal net effe minder McDonalds.

Heb nou wel erg veel zin om er weer een stuk in te gaan lezen trouwens, maar goed, eerst andere dingen in de planning. Morgen dan maar.
Djeebie
Ik ben nu Kees van Kooten - Levensnevel aan het herlezen. Wel vermakelijk.
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Secretum. Tis wel een aanrader om Imprimatur eerst te lezen denk ik, er wordt hier en daar namelijk nog wel aan gerefereerd.

Het boek is wel goed te lezen, al is het taalgebruik wel iets ingewikkelder dan bij bijvoorbeeld de Da Vinci Code. Niet iets wat ik erg vind, trouwens. Tis allemaal net effe minder McDonalds.

Heb nou wel erg veel zin om er weer een stuk in te gaan lezen trouwens, maar goed, eerst andere dingen in de planning. Morgen dan maar.

Anke hier is hem aan het lezen, en die heeft hem gisteren uitgelezen. Zware kost (qua taalgebruik soms ook) maar wel erg vermakelijk, schijnt.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland