|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Tim81
Edit Edit: Bij de 3e Hoornse boekhandel die ik heb gebeld, heb ik het laatste exemplaar apart laten zetten! Die ga ik om 17 uur gelijk even ophalen, dan kunnen Mario Puzo - De Peetvader en Mick Boskamp - Nightlife voor gevorderden alsvast in mijn vakantiekoffer! |
Goed geregeld ik heb hem geleend van een vriend van me :) |
|
|
| Dj Lex |
| Vorige week het laatste deel gelezen van de Donkere Toren serie van Stephen King. Erg mooie afsluiting van de serie, maar zeker niet de beste uit de reeks. |
|
|
| arjoderoon |
Jaren geleden heb ik een keer een boek gelezen over de eerste wereldoorlog. Nu weet ik het plot nog wel, maar de titel en auteur dus niet meer. Misschien dat jullie mij kunnen helpen?
het plot is het volgende:
er is een groepje franse soldaten. 1 van hen is net voor hij vertrok naar het front, verloofd. aan het front worden zij bang voor wat het mogelijk kan overkomen en ze brengen zichzelf letsel toe om zo niet te hoeven vechten. Zij worden hiervoor gepakt en moeten door het zogenaamde niemandsland naar de duitsers toe. Een aantal sneuvelen en de persoon waar het om gaat verruilt daar zijn identiteits plaatje met een van de gesneuvelde soldaten. Hij overleeft het, maar wordt helemaal gek. Hij komt ergens in een inrichting terecht en zijn verloofd doet alle moeite om hem te vinden omdat ze nooit meer iets gehoord heeft. uiteindelijk komt ze hem op het spoor maar hij herkent haar niet meer.
Gedurende het boek komt de volgende regel / zin telkens terug: "pas op de draad"
kan iemand mij vertellen welk boek dit is??
alvast bedankt! |
|
|
| SnuggLe |
Ben nu bezig in 3 boeken tegelijk:
- Dont Think, Blink
Gaat over de power van je intuitie/gevoel. Dat je daar best goed op kunt vertrouwen
- Machiavelli - de Heerser
Vertaling van Machiavelli uit de 15e-16e eeuw, wiens theorieen over macht nu nog zeer actueel zijn
- Het ID&T verhaal
Geen geld, die 15 euro, voor die bijna 300 pagina's. Lees lekker weg. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by basd
Gisteren Secretum van Monaldi & Sorti gekregen.
|
Al gelezen? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|