|
|
| Dj Lex |
Bij gebrek aan iets beters nog maar een boek gelezen namelijk:
Lincoln Child - Het dating bureau
Het jonge echtpaar Thorpe was het paradepaardje van Eden, het succesvolle datingbureau in New York. Ze waren de perfect match. Als het koppel onder mysterieuze omstandigheden sterft, komt de goede naam van het datingbureau in het geding. Dr. Christopher Lash wordt verzocht de zaak tot op de bodem uit te zoeken. Dan komt ook het tweede 'superechtpaar' van Eden op raadselachtige wijze om het leven. Lash brengt steeds meer verdachte zaken aan het licht, wat zijn opdrachtgevers hem niet in dank afnemen... Een geniale suspense-thriller!
Niet afgaan op de suffe titel en het btje vrouwenachtige onderwerp, want als je daar doorheen kijkt is het echt een goed boek. Vooral de eerste 200 blzs lees je zo uit. Het gaat over een hightech dating bureau die personen koppelt op basis van miljoenen karaktereigenschappen, waarbij alleen gekoppeld wordt bij 95% of meer. Als er echter een paar van 100% zelfmoord pleegt lijkt dit vreemd, omdat zij erg gelukkig waren. Een onderzoeker leidt je door het verhaal door je mee te nemen in zijn onderzoek en in zijn geschiedenis.
Beetje jammer dat ik in het midden van het boek het einde al redelijk juist voorspelde wat de spanning wat afnam. Toch een aanrader |
|
|
| basd |
Gisteren Secretum van Monaldi & Sorti gekregen.
Nu eerst even de laatste 100 pagina's van LOTR nog doorwerken (ben em voor de derde keer ofzo aan het lezen) en daarna kan ik erin beginnen.. Ben erg benieuwd! |
|
|
| Dj Lex |
Aantal boeken weer gelezen, waaronder enkele literatuurboeken van de middelbare waar ik nooit aan toe gekomen was.
Gaaf boek is The Hades factor van Robert Ludlum. Gaat over een virus wat de wereld bedreigd, wat moedwillig in omloop gebracht is. Uiteraard is er een held die dit allemaal oplost.
Verder is Richard Krajicek - Harde ballen een aanrader als je enigzins van tennis houdt. Mooie biografie over Nederlands beste tennisser ooit, waarin hij je meevoert door zijn tennisleven. In Nederland zien veel mensen hem als een zielepiet die altijd liep te zeiken en geblesseerd was, maar door deze biografie krijg je toch meer inzicht in hoe zwaar het leven is van een topsporter.
And out..... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Aantal boeken weer gelezen, waaronder enkele literatuurboeken van de middelbare waar ik nooit aan toe gekomen was.
|
:haha:
Pas je op dat je nog wat over houd voor Ibiza!? ;) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by tijs08
:haha:
Pas je op dat je nog wat over houd voor Ibiza!? ;) |
Ik heb nog hertentamens na Ibiza ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|