return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
Check die boeken!

Tim81
Vang me als ik val is echt een kut-boek. Ik heb hem inmiddels bijna uit, maar eerlijk gezegd heeft het nog geen moment echt kunnen boeien... ik lees hem wel uit, maar zeker geen topper!
basd
Bij mij staan nog op het lijstje

- Imprimatur
- Secretum

beide historische thrillers van Monaldi & Sorti.
Tim81
In totaal zo'n bladzijde of 20 echt leuk om te lezen, dat er dus enige spanning inzat... verder onderhoudend, maar zeker niet meer dan dat! Nog aanraders om nu te gaan lezen? Dacht zelf aan Paranoia van Joseph Finder
arjoderoon
quote:
Originally posted by basd
Bij mij staan nog op het lijstje

- Imprimatur
- Secretum

beide historische thrillers van Monaldi & Sorti.

van 1 van beide heb ik laatst de achterkant even vluchtig gelezen en die moet ik ook maar eens gaan lezen. Heb het idee dat het een beetje da vinci code / bernini mysterie is maar dan in een andere setting (middeleeuwen).

hier nog iemand trouwens die de bourne trilogy gelezen heeft?
(bourne bedrog, jason dubbelspel, medusa ultimatum)
basd
quote:
Originally posted by arjoderoon
van 1 van beide heb ik laatst de achterkant even vluchtig gelezen en die moet ik ook maar eens gaan lezen. Heb het idee dat het een beetje da vinci code / bernini mysterie is maar dan in een andere setting (middeleeuwen).

Met het verschil dat het niet zo McDonalds is geschreven. Beide boeken zijn iets van 600 pagina's..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland