|
|
| After_Forever |
| Bezig met Bedwelmd van Lulu Wang, over een relatie tussen een NL kerel en een Chinese vrouw. Zeer interessant boek. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by tango
Ik heb Het Bernini Mysterie vorige week ook uitgelezen en ik vond hem echt wel goed. Vooral die ambigrammen zijn geniaal.....Maar ik vond Bernini dus wel vele malen beter dan het Juvenalis Dilemma. De Da Vinci Code vond ik daarentegen net weer wat beter dan Bernini.......Maar ik ben benieuwd naar het volgende boek van Dan Brown! |
Sinds er echt wordt gespeurd in het Vaticaan en er moorden worden gepleegd, is het inderdaad een stuk leuker! De ambigrammen zijn inderdaad meesterlijk!! |
|
|
| Vertigo |
Bijna "The Forgotten Soldier" door "Guy Sajer" uit.
| quote: | | This is the horror of World War II on the Eastern Front, as seen through the eyes of a teenaged German soldier. At first an exciting adventure, Guy Sajer's war becomes, as the German invasion falters in the icy vastness of the Ukraine, a simple, desperate struggle for survival against cold, hunger, and above all, the terrifying Soviet artillery. As a member of the elite Gross Deutschland division, he fought in all the great battles, from Kursk to Kharkov. Sajer's German footsoldier's perspective makes THE FORGOTTEN SOLDIER a unique war memoir, the book that The Christian Science Monitor said "may well be the book about World War II that has been so long awaited." |
Er wordt niet vaak gesproken over en door Duitsers in WWII, wat dit boek alleen nog maar interessanter maakt. Hoe verschrikkelijk het allemaal ook is geweest, de Duitsers hebben toch met relatief weinig manschappen een onwijs groot stuk land weten te veroveren!
Zeker een aanrader voor degene die het boek nog niet gelezen hebben. |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zit er over te denken om het boek van Clinton te kopen, lijkt wel intressant. |
ja, leek me dus ook
maar valt een beetje tegen.
Was eraan begonnen maar er waren gewoon veel te veel oninteressante details in het begin van zijn boek.
Over zijn schapen en bijennesten in zijn tuin enzow...
die dingen interesseerden me niet echt.
Dus heb het boek even opzij gelegd, meejbie dat ik het boek ooit nog eens ter hand neem en effe door ga bijten in het begin, kan waars nog wel interessant worden denk ik. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Vertigo
Zeker een aanrader voor degene die het boek nog niet gelezen hebben. |
Vind ik geen hele gewaagde uitspraak ;)
In ieder geval wel een boek om te onthouden... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|