|
|
| SnuggLe |
Net in de trein van Den Haag naar Enschede een heel stuk gelezen uit het Juvenalis Dilemma. Zit op 3/4 van het boek.
Interesting, leuker dan de andere 2... |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
Voor lezers van de davinci code... goed nieuws..hoop ik
Hij word verfilmd.
Tom Hanks als Robert Langdon (niet echt mijn keus...)
Jean Reno als Bezu Fache (Wie kon het anders worden :))
laten we hopenn dat ze het verhaal niet te veel verprutsen.
moviefacts |
OUD NIEUWS! Is al over gesproken in deze thread... |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Net in de trein van Den Haag naar Enschede een heel stuk gelezen uit het Juvenalis Dilemma. Zit op 3/4 van het boek.
Het ene moment vind je dat boek wel aardig, vervolgens weer beter dan de rest... net welk stuk je als laatste hebt gelezen zeker (nu zeker in Sevilla)?!
Ik ben pas net op weg in het Bernini Mysterie, dus kan er nog niks over zeggen... (alleen dat ik ook met zo'n vliegtuig wil reizen :D) |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Vind ik eerlijkgezegd niet... Ik had de DaVinci code als eerste gelezen en ik vond dat boek toch echt minder voorspelbaar dan Digital Fortress. Wat er gebeurde zag ik in ieder geval al ver van tevoren aankomen :o
Maar het las wel lekker :) |
|
|
| Tim81 |
| Ik vond het einde van Juvenalis ook vrij voorspelbaar.. Ik had het gelijk door met de hint 'priemgetal', daar hadden zij nog wel erg lang voor nodig! Maar met zo'n happy end kan ik het boek zelfs bij mijn moeder aanraden :p En toen leefden ze nog lang en gelukkig.... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|