return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
Check die boeken!

Yarnie
quote:
Originally posted by Jappio
Heb 1984 uit, ben nu in the boys from brazil bezig en heb vandaag dan ook maar da vinci code gekocht.

Voor de verandering ook allemaal maar in het engels ;) anders zijn die boeken ook zo weer uit hè :o

Heb je hem al uit?? Moest hem ook lezen op de middelbare school vond het wel een van de leukere boeken op mijn lijst. Heb toen ook nog een ander boek gelezen: Angela's Ashes van Frank McCourt....dit vond ik echt een van de leukste boeken die ik ooit heb gelezen....de schrijver vertelt over zijn jeugd in ierland...hij heeft er ook een pulitzer prijs voor gewonnen dus zeker een aanrader.

Heb verder ook de da vinci code gelezen en bernini mystery...wel leuke boeken idd...maar niet echt super...weinig diedgang idd
TimeportE
http://www.randomhouse.com/doubleday/davinci/

hier leuke site voor al je kennis over de davinci code en verdere mind games.. erg leuk!
@win
Ik ga nu beginnen in het boek van Sabine Dardenne, het meisje dat Dutroux overleefde. Ik ben zeer benieuwd hoe zij dat nu allemaal ervaren heeft. Ik laat het u weten :)
Supreme Theory
Voor lezers van de davinci code... goed nieuws..hoop ik

Hij word verfilmd.

Tom Hanks als Robert Langdon (niet echt mijn keus...)
Jean Reno als Bezu Fache (Wie kon het anders worden :))

laten we hopenn dat ze het verhaal niet te veel verprutsen.

moviefacts
M_Peror
quote:
Originally posted by Supreme Theory
Voor lezers van de davinci code... goed nieuws..hoop ik

Hij word verfilmd.

Tom Hanks als Robert Langdon (niet echt mijn keus...)
Jean Reno als Bezu Fache (Wie kon het anders worden :))

laten we hopenn dat ze het verhaal niet te veel verprutsen.

moviefacts

Vreemdere keus vind ik Audrey Tautou als Sophie Neveu... maar misschien zie ik haar nog te veel voor me als een typje zoals in haar rol in Amelie.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland