|
|
| dj_spare |
| Ik heb het Bernini Mysterie in Amerikaans/Canadese versie gelezen (Angels & Demons) en ik moet zeggen dat ik het wel zeker een goed boek vind, ben nu begonnen in de Da Vinci Code.. ben benieuwd :D |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik vind hem wel oke, maar je ziet echt precies dezelfde opbouw als bij de andere 2. Beetje irri, maar niet minder interessant. Voortborduren op succes (al was het zijn 1e boek). |
ehh, volgens mij was het toch in deze volgorde:
1. Het Bernini Mysterie
2. De Da Vinci Code
3. Het Juvenalis Dilemma
Ik heb ze gelezen in de 2,3,1 volgorde :) |
|
|
| arjoderoon |
nop. juvenilis drama was zn eerste boek. was alleen geen bestseller en daarom is ie er niet bekend mee geworden. nu de da vinci code zo'n hit is, hebben ze het boek nog maar keer uitgebracht (erg slim).
geinig om te zien dat er nog iemand is die de laatste bazuin serie gelezen heeft. heb je ze allemaal uit? ik kwam niet verder dan deel 8 ofzo.. veel te saai en herhaling allemaal.
t einde van de da vinci code vond ik beetje te simpel..
zo'n: they lived happily ever after eind..
they boeken van ludlum (bourne identity etc) zijn dat de originele boeken? of de scripts van de films in boekvorm? de originele boeken zijn namelijk compleet anders dan de films (alleen de eerste film klopt nog klein beetje). vind de boeken ook beter.
verder lees ik doorgaans veel spul van grisham, ludlum en wil ook bernini mysterie nog lezen.
voor spionage thrillers zijn david morell (broederschap van de roos, genootschap van de steen) en steven hartov (gezant van de duivel, hand van God, hitte van de ramadan) ook erg fijn om te lezen.
van tom clancy is genadeloos.com ook een goed boek. Over privacy wetgeving en encryptie. DAt dat zo ongeloofelijk veel invloed zou kunnen hebben in theorie.. (of ook in de praktijk) |
|
|
| Tim81 |
Zo, Juvenalis Dilemma ook uit! Vond het wederom een heel aardig verhaal en het zijn dan ook echte 'pageturners' die boeken van Dan Brown.
Nu begonnen aan het Bernini Mysterie...
Kwam ook nog volgende bericht tegen. Het vervolg op De Da Vinci Code (dat weer een vervolg is op het Bernini Mysterie), getiteld Salomon's Key, is nog even uitgesteld. Wel verschijnt Brown's 2e thriller 'Deception Point' eind dit jaar nog...
Kan je het nog volgen?!?
Volgorde van boeken:
- Juvenalis Dilemma
- Deception Point
- Bernini Mysterie
- De Da Vinci Code
- Salomon's Key |
|
|
| SnuggLe |
| Ben nu op de helft met het Juvenalis Dilemma. Aardig, maar niet meer dan dat. Veel hetzelfde als in de vorige (de lijn dan). |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|