|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Qua opbouw lijken ze inderdaad verdomd veel op elkaar. Het Juvenalis dilemma wijkt hier dan wel weer een beetje van af. En bij het Bernini mysterie vind ik het einde echt geen ruk aan, er zit totaal geen spanning meer in. En daarom vind ik de Da Vinci code ook beter geschreven... |
Ben net begonnen aan het Juvenalis Dilemma toch. Leest toch lekker weg zeg! |
|
|
| tango |
| Ik heb vandaag het juvenalis dilemma uitgelezen. Was een leuk boek om te lezen, net zoals bij de da vinci code was ik er snel doorheen. Morgen begin ik maar aan het bernini mysterie.... |
|
|
| Partyhardy! |
| Heb de Da Vinci Code en het Bernini Mysterie uit en ben nu begonnen in het Juvenalis Dilemma maar vind hem tot dusver stroever beginnen als de 2 andere boeken. ff inkomen denk/hoop ik... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Heb de Da Vinci Code en het Bernini Mysterie uit en ben nu begonnen in het Juvenalis Dilemma maar vind hem tot dusver stroever beginnen als de 2 andere boeken. ff inkomen denk/hoop ik... |
Ik vind hem wel oke, maar je ziet echt precies dezelfde opbouw als bij de andere 2. Beetje irri, maar niet minder interessant. Voortborduren op succes (al was het zijn 1e boek). |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik ga nog maar even een stukkie lezen in het Juvenalis Dilemma!
Leest minstens zo lekker weg als Da Vinci Code... |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ben net begonnen aan het Juvenalis Dilemma toch. Leest toch lekker weg zeg! |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Heb de Da Vinci Code en het Bernini Mysterie uit en ben nu begonnen in het Juvenalis Dilemma maar vind hem tot dusver stroever beginnen als de 2 andere boeken. ff inkomen denk/hoop ik... |
| quote: | Originally posted by tango
Ik heb vandaag het juvenalis dilemma uitgelezen. Was een leuk boek om te lezen, net zoals bij de da vinci code was ik er snel doorheen. Morgen begin ik maar aan het bernini mysterie.... |
Opvallend dat zoveel TA'ers tegelijk bezig zijn met Juvenalis Dilemma. Ik vind het zeer lekkere boeken en misschien lijken ze inderdaad wel op elkaar qua opbouw en stijl, maar dat hebben de meeste schrijvers...
Bij mij staat het Bernini Mysterie ook nog in de kast! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|