return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
Check die boeken!

Ezzzzzzy
Man zoek vrouw om hem gelukkig te maken` is ook een boek wat ik in 1 ruk heb uitgelezen..
Tis een grappig verhaal over een jonge marokkaan die zijn weg probeert te vinden in nederland
Muppet
Bernini Mystery uitgelezen (was beter dan da vinci code).

Nu bezig in deel 7 in de rad des tijds serie, echt een geweldige serie die iedereen moet lezen als je van fantasy houdt.
TimeportE
ik ben voor de 4de keer bezig met de laatste harry potter!
en als ik die uit heb dan ga ik voor de 6de keer maar eens lord of the rings lezen
maar ik leen binnenkort de da vinci code (die btw ook verfilmt gaat worden)..

ik zal deze thread eens bijhouden want ik zit bij zo'n boekenclub en kan/moet ik af en toe een boek kopen..
Cosmic
quote:
Originally posted by Muppet
Bernini Mystery uitgelezen (was beter dan da vinci code).

Vond ik juist niet. Het einde van HBM is way too unreal.

Kheb laatst 'Waarom mannen en vrouwen met hun lichaam zeggen wat ze eigenlijk niet willen vertellen' en 'Waarom mannen liegen en vrouwen altijd schoenen kopen' gelezen.

Vooral die eerste, over lichaamstaal is een aanrader. Staan interessante dingen in en na het lezen van het boek let je altijd op je houding en voornamelijk op die van anderen. Vooral Hoofdstuk 15 (flirten) is leerzaam:p

Dat andere boek van hun vond ik veel minder, allemaal verhaaltjes erin en t komt steeds op hetzelfde neer: mannen jaagden vroeger alleen maar, daarom zijn ze nu minder ontwikkeld in praten/relaties ed en vrouwen pasten op de kinderen en waren zorgzaam. Blaaaaat

Voor mn verjaardag heb ik het Juvanelis Dilemma van Brown gevraagd.
SnuggLe
Dan Brown is zooooooo 2004 :o

Maar ik vond het Bernini Mystery ook 10x beter dan de Da Vinci Code. Wat een saaie anticlimax zeg... En verder lijken al die boeken op elkaar. Tis leuk als je er 1 leest, maar om nu te zeggen "Meesterwerk! Hoogstaande literatuur!", nee zeker niet. Literatuur voor de massa. Maar daarom niet minder vermakelijk.

Had voor kerst "Al Qaida en de moderne tijd" gekregen van John Gray. Een soort 'vakliteratuur' voor mij, lees ik liever dan romans etc. Bah, wat irritant geschreven dit boek. Al Qaeda en terrorisme worden gekoppeld aan het verlichtingsdenken en grote denkers zoals Comte en Sartre. Heel erg taaie stof.....gelukkig is hij niet al te dik.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland