return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!

EsseT
Nu ser ni till att kommma :) annars ska jag personligen dra er till festen jag kan oxå tänka mig att hjälpa till med biljett utsick börjar nästa vecka med ett par st från sthml :) kom igen nu alla oohh det kommer bli en kanonkväll ska slå frivolt :D HAHA :eyes: :happy2: ;) ;) :tongue3
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Ekstaza
Angående Anjunabeats, är det nån som har koll på vilka som står bakom Alt+F4? Det enda jag hört/läst om dem är att det är två finska producenter som är signade av Anjunabeats. Men jag hittar ingen info där.

Låten Alt+F4 och deras mix på Mikka Leinonen's "Flash" är helt enormt bra.

Damn, jag ser fram emot den 22'a...vi ses där!

Alt+F4 är ett par Finska killar, Matti & Joonas som också står bakom 'The Magellan Project'
http://www.discogs.com/artist/Magellan+Project
Enda jag vet...
Try
quote:
Originally posted by Glorie
styra upp och styra upp :p jag ska inte styra så mkt. mer att om det finns intresse av det, så kan folk få kura här innan festen. mindre skala än inför TC2Y dock... men ja vet inte. vore ju ultimat med en sweta-meetup eller nåt. :rolleyes:

japp, härmed anmäler jag intressse!
Glorie
quote:
Originally posted by jofawe
that does it!
jag kommer!

:D :D :D :D :D :stongue:

quote:
Originally posted by Steve
Alt+F4 är ett par Finska killar, Matti & Joonas som också står bakom 'The Magellan Project'

jasså de e samma killar som bakom Magellan, hade ja ingen aning om. nu vet ja.. coolt. De e verkligen grymma!

ang meetup... blir nog (OM det blir av) 19.30, eftersom jag jobbar till 18.30 men 2,5 timme räcker ju.

Hejhej Ekstaza! :) :p
Treo
Dum fråga kanske, måste man ha köpa biljett på förhand eller går det att köpa vid dörren ?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden