|
|
| Dj_Irish |
Självklart lirar jag orginalet på Flow snarare än JOC remixen! Remixen tillför inget till den reda utmärkta låten förutom ett onödigt långt break :)
Angående ordningen i min väska. Innan en spelning är de löst uppdelat i stil såsom: Progg, Trance, Hard Trance
Sedan när jag spelar plockar jag de låtar som verka passa bäst vid tillfället stoppar sedan ner dom i väskan igen i den ordning jag spelat.
Att ordna upp dem innan i ton-art och tjohejsan är på tok för jobbigt för mig. Jag skulle aldrig kunna hålla en sådan ordning. :p |
|
|
| EsseT |
Tjoho =) vilken fest det var aaaah Har inte släpp det än hurra =):haha: tack till ace-event www.ace-event.se/ och Sweapsound www.sweapsound.com Jag kan säga att det var bland det bästa som hänt lkpg i år HAHA =) jaag hoppade hela kvällen av lycka tack till alla som var där STEVE :D IRISH o alla andra på SWETA HURRA =) Snart blir det party igen =) hehe
:eyes: |
|
|
| WoberT |
Wohooooo roligaste kvällen på mycket mycket länge :D dansade som en tok i 4h :D. Trodde aldrig jag skulle orka men musiken va så bra så jag va bara tvungen. Träffade inte så många TA:s men dom flesta såg nog mig, bodde praktiskt taget på bardisken ;).
Får tacka Steve o Daniey för trevligt sällskap :). |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by WoberT
Träffade inte så många TA:s men dom flesta såg nog mig, bodde praktiskt taget på bardisken ;).
|
Hmm.. hur såg du ut? ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|