return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 
Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!

jofawe
http://www.blaskan.studorg.liu.se/i...=1&ss=8&id=1851

Scintilla skrev en artikel om festen i Blaskan ...
SwedeTrance
Kvällen kan sammanfattas med "Gött röj"! Skönt att få dansa till trance med likasinnade! O trevlig att både träffa Glorie o höra DJ Irish spela vars mixar jag lyssnade på först i torsdags! Grymt kul!

Fortfarande trött i benen men det beror väl på att jag börjar bli till åren...
:rolleyes:
Glorie
ja prata me Klaff idag och han berättade att Jono och Tony hade varit glada, lyriska och upprymda till max, när han skjutsade dem till flygplatsen dagen efter spelningen. och som sagt.. att det hade varit en skitbra spelning för dem :)

quote:
Originally posted by FredAcler
Ber så jättemycket om ursäkt för det, det var inte vår mening. Men tiden bara rann i från oss. Vi får komma ihåg det till nästa gång.
F'låt igen

nejje, mena inte att det var SÅ farligt att du måste be om ursäkt..helleguuu... ehe.. toklugnt ju. det var JAG som fick dåligt samvete i tron att jag missat er signal.

quote:
Originally posted by Gate 42
^ Hoppsan! Ser att låtvalet var utan anmärkning i alla fall. Måste ju ha varit en kalaskväll om den låten spelades

skojar du med mig eller? Flow är en av de bästa låtarna som kommit ut i år :D Total ownage :D ja har filmklipp (se nedan) med hur publiken vrålade när den kom. Har lagt upp ungefär hälften av ljudklippen från kvällen. tror allt att jag har ETT till med Flow som inte är online.

quote:
Originally posted by Irish da man
Hursomhelst. jag fick bra respons från publiken och tyngde det var en riktigt rolig spelning. En av de trevligare jag haft i Sverige

härligt och höra :D

quote:
Kul att träffa alla igen. Inte så jävla ofta ju!

just deee.. du måste komma upp hit och spela lite mer juuue :crazy:

quote:
Originally posted by Scintilla
Tack till Glorie för den mycket trevliga förfesten!

tack som kom ;)

Mer bilder tagna av moi här:

Tony & Jono e glada :)

Irish e ännu gladare :p

Mer bilder från BK på www.tranceclubber.com
Gate 42
quote:
Originally posted by Glorie
skojar du med mig eller? Flow är en av de bästa låtarna som kommit ut i år :D Total ownage :D ja har filmklipp (se nedan) med hur publiken vrålade när den kom. Har lagt upp ungefär hälften av ljudklippen från kvällen. tror allt att jag har ETT till med Flow som inte är online.

:D
Kalaskul att du gillar den så mycket. Känns verkligen jätteskoj. Jo jag såg filmklippen och jag kan ju bara säga att jag fick gåshud över hela kroppen. Om du vill dela med dig av det sista klippet så vore jag grymt tacksam!
jofawe
vilka klipp är Flow med på? :)
jag kommer fasen inte ihåg att den spelades :(

nuuuu vet jag!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden