|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Partyrapport or stfu! :p |
;) aaaa ok, här kommer min :)
Så här kul hade vi på förfesten. Riktigt trevlig. Kul att så många dök upp.. blev skapligt trångt men det gjorde inte så mkt. :) dbl, haha, nee inge scooter den här gången men allt Kosmonova -My boy Lollipop (den var inte så uppskattad dock) :stongue:
sen fick jag och mina tjejpolare skjuuuuts (weeehooo) av snällis-Ekstaza till BKs även om det bara tar 10 minuter att gå så vare soft :D
dök in på BK strax före 11.. japp vi vi gick så tidigt för att inte missa Andreas som ju började spela. Stället höll på att fyllas upp så nedervåningen (den me trance) hade inte öppnat. vi hängde in våra jackor och minglade sedan runt lite.. Efter typ 10 minuter öppnades nedervåningen upp och Andreas H satte igång och spela. Riktigt najz och bra uppvärmningsmusik, men det är inget jag gladeligen dansar till. var iofs ändå bra att det spelades progressive, på det sättet blev det ju fler skilda stilar. han spelade till typ midnatt då A&B satte igång.. Grymt drag från låt 1. Dessvärre kände jag inte igen så många låtar.. fick iaf höra: Tilt - the world doesnt know, Delerium - Silence, Oceanlab - Satellite (A&B Remix), Madonna - What It Feels Like (A&B Remix) (wooohooo säger ja bara va grym den var att höra ute :) har nog inte gjort det förut) Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) ingen favvolåt till mig som sagt... menmen och favvolåten: Alt F4 - Alt F4 :D :D :D
övriga låtar de spelade mensom jag inte lyckades tunespotta var:
Probspot - Foreplay
Dido - Sand In My Shoes (A&B Remix)
Sonorous - Protonic (Mirco De Govia Remix)
Thrillseekers - Synaesthesia (Ferry Corsten Remix)
Super 8 - Cr8 (Original)
tog en massa kort.. postar länken snart :) de ska upp på TC så de blir bättre kvalite på korten plus att de kan "hosta" mina filmer. Typ de klippen som är när Irish spelar behöver jag ID på de 2 sista. :)
Irish var grymme! :) första gången jag hörde han live. dock vare väl iaf 2 eller 3 låtar som var mer upliftingstuket.. typ Gate 42-Flow.. alltså inte ren hardtrance.. var lite förvånande, för jag trodde inte du spela sånt alls Irish :) fast de var inte sämre för det. tvärtom! :) som sagt, riktigt tryck i publiken oxå. hela kvällen var folk otroligt laddade.
Förresten får ni inte missa att läsa Correns schysta artikel om festen :) det var tänkt att jag skulle skriva den.. men fick riktlinjer från arrangören om att jag var tvungen att skriva reklammässigt vilket jag gjorde. Det ledde till att han som skrivit den där nu, inte ville ta med min (eftersom den var för mkt reklam :( ).Istället skrev han om den, (vilket ju inte gjorde så mkt eftersom den ger en så positiv bild).
sen ösregnade det när vi skulle hem igen.. som tur är ryckte vår räddande ängel Ekstaza in igen och skjutsade hem oss. 
just det, får ju inte glömma... Eftersom jag hade på mig min gjutna Addict-tröja kom både "InoX" och "swedetrance" fram och hälsade. Kul å träffa er killar :) Indeed.
som sagt.. snacka om trance-anda, att åka ända från GBG.:crazy:
en sak till Fred... nästa gång får ja ge er mitt nummer så ni kan ringa och säga om ni kommer eller inte. nu gick jag som på nålar och var ner minst två ggr vid porten för att se om ni stod där eller ej
hörde ju knappt porttelefonen... :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hade riktigt riktigt kul igår !
tack till Glorie för förfesten :D Kram på dig...
Grym kväll !!!!!! Tyvärr måste jag meddela till er som inte var där att ni missade nåt !
[edit] Snackade just med Klaff (Sweapsound) som lät hälsa att detta var A&Bs bästa spelning någonsin på en mindre klubb ! :D |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by Glorie
en sak till Fred... nästa gång får ja ge er mitt nummer så ni kan ringa och säga om ni kommer eller inte. nu gick jag som på nålar och var ner minst två ggr vid porten för att se om ni stod där eller ej
hörde ju knappt porttelefonen... :) |
Ber så jättemycket om ursäkt för det, det var inte vår mening. Men tiden bara rann i från oss. Vi får komma ihåg det till nästa gång.
F'låt igen |
|
|
| SteveTranz4ever |
Citerar Andreas H.
Tony och Jono var sjukt imponerade av publiken igår.
"Massive, Awesome... and the swedish girls! " |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Citerar Andreas H.
Tony och Jono var sjukt imponerade av publiken igår.
" and the swedish girls! " |
hahahaha.... det e alltid dem svenska tjejerna.... vi har helt enkelt dem hetaste tjejerna här i sverige :gsmile: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|