return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!

Andreas.H
quote:
Originally posted by jofawe
vadå studentleg.. måste man ha det?!

Du behöver ju inte det. Du är ju gammal som gatan ;)
jofawe
quote:
Originally posted by Andreas.H
Du behöver ju inte det. Du är ju gammal som gatan ;)

njaaaa.. gatan här utanför är bara 3 månader gammal .. så det vettifan du ..
Cube
Ojojoj, måste säga att jag är grymt sugen på denna fest. Finns det kvar några billjetter, Glorie, gumman ;) ? Det här med studentlegg förstår jag inte riktigt, är det de här CSN-kortet man brukar få hem i brevlådan då man pluggar nåt?

Jag är ju bara 19 så jag kommer att behöva ett sådant isådana fall. Vet att jag har nåt som ligger men har för mig att det har "gått ut".
Steve: Om du hade en plats i "trance-fecke-bilen" ner så skulle det underlätta enormt mycket för mig. Då behöver jag "bara" ta mig till stockholm :D

Kasnke blir det ännu en fest men en Ume-bo då.. hoppas hoppas hoppas :D
Vizay
Finns det ingen möjlighet å komma runt studentlegg's problemet? Förstår inte riktigt meningen med det för övrigt, hade väl kanske varit smartare med 18 på förköp å 20 i dörren :)
Cube
quote:
Originally posted by Vizay
Finns det ingen möjlighet å komma runt studentlegg's problemet? Förstår inte riktigt meningen med det för övrigt, hade väl kanske varit smartare med 18 på förköp å 20 i dörren :)

Jo, jag säger det samma. Undrar om de är hårda på det där... Jag vet ju inte ifall du pluggar nåt? Jag har inte fått hem nåt "studentlegg" men man kanske kan be skolan fixa nåt om jag har tur.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden