return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!

SwedeTrance
*host host* Ja, det var inte så att jag kollade omkring vilka nick som var upptagna... dessutom så har jag samma nick på www.di.fm så det var enklast att hålla sig till samma. :toothless

Tack för välkomnandet!
Glorie

quote:
Originally posted by SwedeTrance
Biljetter köpta och hotell bokat

that's the spirit! :D kul med inresande folk :) jag och SWE_TRANCE planerar ha våra Trance och Addict-tröjor :p så då får du komma fram och säga hej :)

att det hamnar här beror delvis på att Lkpg har ett bra läge... folk från Gävle, Uppsala, Stockholm, Norrköping (norrifrån) reser hit för festen. Örebro nordväst ifrån.. och hmm.. Jönköping, Borås, Göteborg, Maalmö och Växjö söderifrån. Det är inte så fasligt långt från nån stad.

plus att det finns eldsjälar i den här stan som vill få igång klubblivet och scenen här igen. typ så. sen om du frågar arrangörerna: Sweapsound och Ace Event får du säkert mer svar :)
SwedeTrance
Aah, det förklarar en del. Och jag som trodde Göteborg var centrum i Sverige *skämtar bara* Bra att det är nån som ordnar events i Svedala!
Själv vet jag inte vad jag eller min tjejkompis som också följer med kommer att ha på sig - det är ingen "dresscode" på BK eller? Drar mig till minnes när vakterna här i Göteborg påpekade ett par byxor som stod ut lite från mängden och bad mig byta till nästa gång jag skulle ut.... De släppte dock in folk i jeans o gympaskor, har man en dresscode alls då? :rolleyes:
Glorie
vakter är ett släkte för sig själva :) och nepp, ingen dresscode på BK inte... det kan jag lova.
SWE_TRANCE
Glorie, vi kör på våra shirts som planerat ;)
Är så sugen på fest nu!
Och den senaste tiden har jag bara hamnat på psytrance fester, så jag är riktigt sugen på A&B :)

Åhh, en till "lookalike" :)

Välkommen!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden