return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Nieuw album AvB: Universal Religion - Live from Armada at Ibiza

SaBi
Das toch wel echt kicken........om een cd in je bezit te hebben die opgenomen is terwijl je er zelf bij was :D We hebben 2 x armada night meegemaakt afgelopen zomer in ibiza . En tijdens deze avond was ie ( zeker in het begin ) een stuk serieuzer als de vorige keer . Nu weten we waarom ;)
@win
Weer een prima mix album van Armin! Alleen jammer dat er meer progtrance of staat dan uplifting. Die verhouding is net een beetje scheef.

En hoe kunnen sommige mensen in hemelsnaam over hitjes spreken als Armin deze platen zelf 'maakt'!

En Timelord is naar mijn mening weer een voorbeeld van het feit dat Ron en Pascal echt neigen naar de titel producers van het jaar. En persoonlijk vind ik ze wel origineel, want de manier waarop zij hun breaks indelen is echt goed!
basvh
quote:
Originally posted by SaBi
De cd geeft inderdaad goed de armada night in de amnesia weer .
En ik moet toch echt wel zeggen , dat dat een van de betere avonden waren . Vooral wat de sfeer betreft . Die was echt wel beter als tijdens een cream avond ;)

pfff dinsdag avond op ibiza is er maar 1 place to be en dat is natuurlijk de space met de grote dikke techno neger! :p :D
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by basvh
pfff dinsdag avond op ibiza is er maar 1 place to be en dat is natuurlijk de space met de grote dikke techno neger! :p :D

de grote overschatte technoswa karel piemel
Smirnoff
quote:
Originally posted by basvh

Zo "dik" is Bellie toch niet ??

Het moet zijn "Grote lange techno neger" :wtf:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland