|
|
| ScuL |
jag gillar te men inte med olika smaker. dricker helst den vanliga..
o kaffe suger röv... usch |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag gillar te men inte med olika smaker. dricker helst den vanliga..
o kaffe suger röv... usch |
Te i olika smaker är kul... På morgonen är vanligt te bäst men lite roligt smaksatt te för kvällteandet är bara skoj, och gott...
kaffe bönorna lucktar gott men annars gillar jag icke kaffe!
Men jag tror facktiskt jag ska ta o testa att kocka Rebel9 teet (stavas hur?) på fredag.
Fredagar är nämligen ända dagen jag hinner vakna innan jag går hemmifrån :p |
|
|
| jofawe |
| fan va sur jag blev nu .. jävla TA .. database error står det efter mitt MEGALÅNGA inlägg om teer .. så jag skiter i att skriva mer här, för jag blir bara surare!! |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by jofawe
fan va sur jag blev nu .. jävla TA .. database error står det efter mitt MEGALÅNGA inlägg om teer .. så jag skiter i att skriva mer här, för jag blir bara surare!! |
hey kom igen jag vill faktiskt läsa det där :D |
|
|
| jofawe |
haha.. men jag har lugnat ner mig lite nu :P
men nååååde TA om de tar det igen.. då kreverar jag!
Iallafall, jag är te´o´man, har till och med införskaffat en egen vattenkokare till fikarummet på jobbet.
(just eftersom microvärmt vatten och pås-te smakar pungsvett, typ)
Så jag är en av dem som har upp till 5 sorter lös-te hela tiden i mitt skåp, istället för kaffe och annat gift.
Hellst ska det ju vara sött och mjukt (för mjölk o socker är inte gott i) Ska dock testa det du hade, Hamid, det verkade najs!
Fick ett peruanskt, eller guatemalskt, te i skolan av en lärare en gång, det var riktigt riktigt gott som man drack ur något som liknade en pipa, fast modell större då.
Blad å grejjer var det.. surt, men ändå sött.. toklustigt! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|