|
|
| biznology |
most promising out of Scand... Ozgur
Beyer has the respect even if i dont appreciate| |
|
|
| DjDanniKay |
Och inte bara beyer...vi har Hertz (Pierre J) som kommer springandes nu i full fart...han kommer att förhoppningsvis bli ännu större än vad han redan är inom techno scenen, han skall lira på Dance Valley nu i vinter såå.!:)Kommer o bli fett..!!
Är inte många Techno jockeys som har vunnit DJ SM och kommit 5a i VM!!:D |
|
|
| Dj_Irish |
Okej, den där listan är bra knepig. Fick precis ett mejl från megamind.dk som sa att jag är med på listan. Varför nu plötsligt? JAg var inte med på den igår. Dessutom har jag redan röstat så nu kan jag inte rösta på mig själv :p
...från denna IP adressen iaf.... :toothless
Hursomhelst, den listan är hur knepig som helst... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Okej, den där listan är bra knepig. Fick precis ett mejl från megamind.dk som sa att jag är med på listan. Varför nu plötsligt? JAg var inte med på den igår. Dessutom har jag redan röstat så nu kan jag inte rösta på mig själv :p
Jag tror det är av ren lathet som dom har gjort det där systemet, menar då slipper dom sitta å skriva upp alla namn som dom får in per mail och sedan räkna dom.
Visst finns de program eller php krux så man slipper de och så gör säkert DJ Mag men jag tror inte dessa grabs har dom kunskaperna att fixa nåt sånt... |
|
|
| DjDanniKay |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Haha...LOL!:) Inte får man rösta på sig själv int..!:P |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|