|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Hahaha, nu blev du nyfiken va? Jag får tyvärr inte berätta nåt för de som beställt produktionen. Inte ens pressen vet om det än. Tids nog så får du veta hehe...
OT: jag får inga mail om nytt inlägg längre...nån mer som inte får det? |
med andra ord är det ett nytt projekt alá caramell, fast med trance? :) :nervous:
eller.. det var väl du som proddade dem? :P
Du kan väl säga om det är nån känd som beställt.. eller nått. :P
OT Svar: Jag får :P
Kolla så du har det infyllt i inställningarna.. å så att du inte har de på skräppost i mailboxen, råkade ha det så ett tag på yahoo .. gick miste om mycket då :P |
|
|
| Snakebyte |
| Jag producerade en låt till Caramell, 'Explodera'. Det var 1999 hehehe. Mjae...inte riktigt men nästan. En del grejer på plattan blir lite cheezy, men jag försöker blanda in så mycket trance jag kan :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Jag producerade en låt till Caramell, 'Explodera'. Det var 1999 hehehe. Mjae...inte riktigt men nästan. En del grejer på plattan blir lite cheezy, men jag försöker blanda in så mycket trance jag kan :) |
Therese Grankvist kanske? :)
thihi.. well, kan inte säga annat än att jag är nyfiken :whip: |
|
|
| Snakebyte |
Nej nej nej....hehehe. Om du har tålamod så kommer det att berättas sen. :whip: :gsmile:
Sen när du vet det kommer du väl säga "men bah´ va det bara det" hehehe. Men som sagt, det kommer att vara typ "ahaaaa...men det vet jag vad det är ju".
Det är inget exeptionelt stort, men nåt alldagligt. Så, nu får du inte veta mer ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|