|
|
| jofawe |
skön låt :)
kan dock inte tänka mig hur den lät innan ... |
|
|
| reveal |
Som vanligt med dina produktioner tycker jag att det låter väldigt proffsigt :) |
|
|
| Snakebyte |
Tackar för alla svaren om att det e bra...fast det kanske låter lite gamalt hehe. Jag bara gör vad jag själv tycker e skönt sen skiter jag i om det låter 2 år gamalt :haha:
tack, reveal för att du tycker det låter proffsigt hehe.
Håller på med en produktion nu som ska ut på skiva. Kan tyvärr inte säga vad det är, det är hemligt. Men ALLA vet vad det är när jag väl berättar det. Det kommer avslöjas inom ett par månader. Första låten precis färdig, och det är genomgrymm vocaltrance :-D
Dé ni... ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Håller på med en produktion nu som ska ut på skiva. Kan tyvärr inte säga vad det är, det är hemligt. Men ALLA vet vad det är när jag väl berättar det. Det kommer avslöjas inom ett par månader. Första låten precis färdig, och det är genomgrymm vocaltrance :-D
|
Här på SWETA är vi alla brödrer (och systrar) .. vi håller inga hemligheter :P |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by jofawe
Här på SWETA är vi alla brödrer (och systrar) .. vi håller inga hemligheter :P |
Hahaha, nu blev du nyfiken va? Jag får tyvärr inte berätta nåt för de som beställt produktionen. Inte ens pressen vet om det än. Tids nog så får du veta hehe...
OT: jag får inga mail om nytt inlägg längre...nån mer som inte får det? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|