return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
Leuk krantenartikel voor Arminsletjes

FunkySimon
quote:
Originally posted by SnuggLe
Vriendin van Armin is echt een leuke meid, een paar keer mee staan te praten. Ze lijkt alleen ouder/volwassener dan Armin zelf :D

plaats foto in de dj vrouwen thread!! :D
Donna
Hmmmm k vinner beetje saai overkomen maar ze zal ook een rolletje neerzetten omdat ze zich moet handhaven in DJland.
Lijkt me echt dik horror als je dude zo bekent word dat je nie eens meer normaal op een feest kunt rondlopen.

Een fractie daarvan kan ik al voelen in XL waar Ruub dan slechts een aantal keer gedraaid heeft dus echt maar een 1000ste deel van iemand als een tiesto of armin.
En je dan bedenken hoe JIJ er als de vriendin van in moet gaan handhaven,af-in-schuwelijk!

Het liefst gaak zoals een aantal hier wel weten in mn eentje naar een feest,om een aantal uur heerlijk uit mn dak te gaan en te lullen met mensen die t snappen als ik zeg dat ik m smeer als ik een goeie plaat hoor en vervolgens 2 uur later t gesprek mee kan vervolgen ofzo.
Nu voel ik dat mn tijd kan worden opgeslokt omdat ik mensen schijn te kennen diek echt niet ken,en al helemaal niet mee wil praten omdat ik goeie hoor,irritaties voel terwijl ik me zou moeten vermaken etc etc.
Ik kom eerder opgefokt thuis van wat een goed feest had moeten zijn dan relaxed en daar kies ik dus echt nie voor he.

En dan bedenk ik me dus dat die vrouwen van die "grote" mannen ook zijn begonnen als feestchicks en nu dus de fans van manlief staan te entertainen en er lief naar moeten glimlachen omdat ze anders een arrogante trut gevonden worden.

Mijn hele innerself gaat daar dus niet mee instemmen voel ik al,dus MOCHT t ooit wat worden dan ben ik dus die arrogante bitch die iedereen negeert en rustig doet alsof ze alleen op de wereld staat,want das gewoon hoe t is.
En lekker belangrijk,kep maar 1 leven en er is geen dj die daar een betere remix van kan bouwen dan ikzelf t origineel in elkaar zet.
Voor mij hoeft t iig niet verder te gaan dan lekker met de muziek bezigzijn en bv wat eigen feesten te kunnen geven en daar de genoegdoening van te hebben.
Een eigen club lijkt me ook waanzinnig,maar met mij nog velen denk ik;)
M_Peror
quote:
Originally posted by Donna
kep maar 1 leven en er is geen dj die daar een betere remix van kan bouwen dan ikzelf t origineel in elkaar zet.

Hehe, die vind ik cool :) /me agrees
sndh
quote:
Originally posted by SnuggLe
Vriendin van Armin is echt een leuke meid, een paar keer mee staan te praten. Ze lijkt alleen ouder/volwassener dan Armin zelf :D

Erika is idd erg leuk om mee te praten! Heel open en idd, wat volwassener kan je het wel noemen. Erg down to earth ook, gelukkig! Erg fijn!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland