|
|
| JunKX |
Hey Ta-ers,
Ik log voor het eerst sinds een tijdje weer in en mijn hart vult zich met vreugde om te zien dat er zoveel feesten zijn de komende tijd! Maar, ik ben van mening dat het forum hierdoor een beetje onoverzichtelijk/rommelig oogt. Is het misschien een idee om een sub-forum te creeren binnen het holland forum waarin we de feest threads kunnen plaatsen?
Meningen hieronder aub :) |
|
|
| Djeebie |
| Ja, daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Weet alleen niet of het echt nodig is. |
|
|
| SnuggLe |
Mwah...is wat voor te zeggen, maar maybe overdreven. Kijk, als natuurlijk ieder pleurisfeest hier wordt gepost wordt het te druk/vol ja, maar verder dat er echt VEEL feesten hier staan...neh. Denk ook echt niet dat Swamper dat doet, maar je kan het proberen Junkx. Stuur hem een mail.
Bij Partyflock is het overzichtelijk in de agenda wat/waar wanneer ieder feest is, maybe dat een optie voor je om te kijken?
Een aparte thread zou wel kunnen, had ik al eens voorgesteld. De TA party thread. Effe swamper vragen zodat iedereen die kan editen, kan je alles aangeven waar je heengaat etc, soort partyagenda. |
|
|
| dj_spare |
| wel een goed idee opzich... vraag me wel af of het mogelijk is... laten we het hopen :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Beetje overdreven, vind het zo overzichtelijk genoeg. Dus ik heb er geen behoefte aan. En wat Snug al zei, Swamper zal dit niet toelaten denk ik, aangezien we eerder om een sub-forum hadden gevraagd. Dacht dat dat sub-forum bedoeld was voor niet-trance zaken. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|