|
|
| GrooveCollect. |
| precies, mijn idee |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Hé sukkel, dit soort dingen zouden bij MIJ niet op komen, dus dit zegt meer over jou als over mij...
maargoed, je zal hier ook wel weer bijdehand op reageren.
De Groeten |
Ach, dat doet hij bij ieder nieuw persoon. Anders posten kan hij niet. Neem het totaal niet serieus en ga er niet verder op reageren.
Aan dit soort post hebben we namelijk niets en ieder nieuw persoon die Remy nog niet kent op dit forum gaat er dood leuk tegenin. |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ach, dat doet hij bij ieder nieuw persoon. Anders posten kan hij niet. Neem het totaal niet serieus en ga er niet verder op reageren.
Aan dit soort post hebben we namelijk niets en ieder nieuw persoon die Remy nog niet kent op dit forum gaat er dood leuk tegenin. |
Whaha, wat is dit voor Politiek Correcte Bull uit jouw mond dan! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Hé sukkel, dit soort dingen zouden bij MIJ niet op komen, dus dit zegt meer over jou als over mij...
maargoed, je zal hier ook wel weer bijdehand op reageren.
De Groeten |
whahahaha sukkel is een gaaf woord zeg hahahhaahaaaaa |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hahaha c&A kneusie!! Waarom neem je het op voor de mindere, toen we samen je moeder namen hield je nog van me!!
:haha: :haha: :haha: Maar als Bram nu je hart heeft veroverd kan je van mij echt verder doodvallen. :haha: :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|