|
[16-10-2004] Exposure (Ozgur Can, Satoshi Tomiie) - Club Fly, Scheveningen
|
|
|
| Phortje |
| Hee Bram, hoe ver is die club bij een halte van Tram 1 vandaan? :p Zou wel relaxed zijn als ik hier gewoon op kan stappen en daar uit :D |
|
|
| SnuggLe |

Oh en dat over lijn 1: maar 4 minuten lopen! Echt heel dichtbij dus :)
Weet niet precies hoe die straat heet, maar het is die hele lange rechte weg langs de Scheveningse bosjes. De laatste halte voordat je echt scheveningen ingaat uitstappen. Dan linksaf die straat in (oversteken) langs het politiebureau (linkerkant), brandweer (rechts) en Aldi. Het is tegenover de Aldi. |
|
|
| Tim81 |
Toevallig 17 oktober vrij van voetbal...
Verder ook weinig interessante feestjes op deze avond kunnen vinden, dus misschien wel een ritje richting Scheveningen!
Is er serieus alleen maar vvk bij die kapper en de Rhythm Import in Den Haag of kunnen wij hier ook ergens kaarten halen... |
|
|
| SnuggLe |
Denk dat Ozgur C. van 12 tot 2 draait, so be early.
Hij schijnt een hele week in NL te zijn, hij gaat ook naar Deep Dish oa toe als bezoeker.
Ik KAN hem interviewen eventueel, omdat hij toch nog een tijdje in DH zit en hij zo gek als een deur is (Toet toet boing boing hakken en zagen schijnt zijn favoriete nr te zijn ;) :D :D).......
......dus, als mensen nog wat willen vragen? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Denk dat Ozgur C. van 12 tot 2 draait, so be early.
Hij schijnt een hele week in NL te zijn, hij gaat ook naar Deep Dish oa toe als bezoeker.
Ik KAN hem interviewen eventueel, omdat hij toch nog een tijdje in DH zit en hij zo gek als een deur is (Toet toet boing boing hakken en zagen schijnt zijn favoriete nr te zijn ;) :D :D).......
......dus, als mensen nog wat willen vragen? |
Leuk man hehe dat je hem kan interviewen :)
Hij zal wel vanwege ADE die week in NL blijven
:( :(
Helaas kan ik mijn enkel nog niet een hele nacht belasten :whip: dus moet ik afzeggen voor deze avond :( heel verrot maar dit is even beter voor mijn enkel want anders loop ik straks ook faithless nog mis... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|