|
[16-10-2004] Exposure (Ozgur Can, Satoshi Tomiie) - Club Fly, Scheveningen
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik miste die zweverige deuntjes dus een beetje denk ik...
En ik heb nu wat meer geslapen, wat ook wel voordelig is. En ik heb vrienden gemaakt met de portiers, door hun 3 dozen van die ranzige gel-samples te geven! :D |
Hehehe, moest je WEER van die meuk uitdelen? Had effe een doosje bewaard! :D |
|
|
| Frankisback |
ik was er gister ook in panama. Wij waren er 21.50, want we dachten stel dat het mega drukke rij ofzo zou staan. Ja je weet het niet.
Het was toen megarustig, dus eerst maar ff biertje gedaan in het restaurant. In het restaurant viel james holden gelijk al op toen ie voorbij liep. Altijd met z'n simpele kleren ;) en toen zag ik op een gegeven ook een vent met een baard zitten en ik denk die ken ik ergens van, maar die had ik dus op de foto gezien van afgelopen zaterdag in club exposure.
Het was niet echt mijn avond, de muziek was niet zoals ik verwacht had op een of andere manier. Ook niet nadat ik nog een paar biertje smeer op had :confused:. Ja dat heb je wel is.
Ik heb benny r. niet gezien en ben om 2 uur naar huis gegaan, omdat ik het er weinig avond. Ik zag trouwens wel nog een paar leuke meiden dansen heel tijd vooraan bij de draaitafels. Daar zelf nog een beetje gedanst, dan krijg je toch altijd weer een goed gevoel met vrouwen om je heen :tongue2.
Maar ik lag uurtje of 4 weer in me nest na terug reizen vanuit a'dam naar Delft.
PS: wat rijdt die trein raar, eerst naar schiphol, leiden, den haag hs stiltstaan (mag je niet uitstappen), dan rijdtie terug naar Den Haag Centraal en dan pas langs delft. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Frankisback
PS: wat rijdt die trein raar, eerst naar schiphol, leiden, den haag hs stiltstaan (mag je neit uitstappen), dan rijdtie terug naar Den Haag Centraal en dan pas langs delft. |
Werkzaamheden tussen Den Haag CS en Den Haag Laan van Noord Oost Indie volgensmij. Dus moet je er via de andere kant heen.... |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Frankisback
Ik zag trouwens wel nog een paar leuke meiden dansen heel tijd vooraan bij de draaitafels. |
ja die zagen er zeker niet verkeerd uit!!! :eyespop: :tongue3:
Het maakt zo'n feestje toch altijd wel een stuk gezelliger als er iets leuks is om naar te kijken, en van de heren van Border Community met hun vriendinnetjes moet je het wat dat betreft nou niet bepaald hebben... :wtf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|