return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
[16-10-2004] Exposure (Ozgur Can, Satoshi Tomiie) - Club Fly, Scheveningen

Tim81
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hahahaha, wie is heetsQ? :)
Hebben jullie overigens die dame gezien met zwart truitje, blond haar in jaren 80 stijl die vooraan stond te dansen? So de ju, dat die niet steeds voorover viel :crazy: :eyespop:

Pics or STFU !! :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Pics or STFU !! :p

HigH_NRG wist nog een foto van haar te vinden op die site van Emma.
Maar daar zijn d'r borsten niet zo goed zichtbaar :D
HiGH_NrG
Ozgur Can was gister ook nog bij Holden in Panama, wel grappig dat 'ie daar ook gewoon weer rondloopt (net als bij Exposure). Benny Rodrigues liet zijn gezicht ook nog even zien op de dansvloer.

Voor de rest was er geen ruk te beleven... :(
tijs08
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ozgur Can was gister ook nog bij Holden in Panama, wel grappig dat 'ie daar ook gewoon weer rondloopt (net als bij Exposure). Benny Rodrigues liet zijn gezicht ook nog even zien op de dansvloer.

We zullen die tuinkabouter zaterdag ook nog wel voorbij zien springen ;)

Jammer dat het niks was! Hoe was de avond verder op muzikaal gebied? Holden nog nieuwe dingen, en hoe vond je Slam?

En ik 'geloof' dat je nog genoeg feestjes hebt dezer dagen om het goed te maken! :haha:
Matthijs
quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Geen ruk te beleven?? Ik vond het echt super! :crazy: Vooral Nathan Fake was heel goed bezig vond ik, hoewel James Holden ook zeker niet verkeerd was. Nee, ik heb het echt heel erg naar m'n zin gehad gisteravond. Alleen jammer dat het al zo vroeg was afgelopen (3u). Heb Benny Rodrigues niet in de Panama gezien, maar hij zat wel achter ons in de trein terug naar Rotterdam.
Oh ja wat ook nog wel grappig om te zien was toen we bij de Panama aankwamen: Joyce Mercedes die haar auto probeert in te parkeren! Misschien dat bepaalde lichaamsdelen net iets te ver uitstaken waardoor ze niet meer zo goed bij het stuur kon, maar het leek in ieder geval nergens op! :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland