|
[16-10-2004] Exposure (Ozgur Can, Satoshi Tomiie) - Club Fly, Scheveningen
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Zoooo! Maandagochtend-brakheid ten top!
Maar prima vermaakt in Club Fly! Ozgur draaide lekker en Satoshi Tommie heel vaag, maar wel lekker.
Inderdaad veel foute swingers (o.i.d), had het drukker verwacht eigenlijk, en ik vond het geluid niet helemaal lekker... Ook dat glas zuigt, heb nu een gat in de zool van mijn schoen! :whip:
Op naar het volgende feest! :D |
Je vergeet het uurtje flyeren en je gorgelende geluiden omdat je vol met snot zat! :) Nee die Leon die nodig ik nog vaker uit :p ;)
| quote: | Originally posted by Matthijs
haha ja ik heb op de terugweg nog geprobeerd om er zo veel mogelijk te wissen, maar helaas... ;) |
Waar sta je op de foto dan? Kan niet herinneren je gezien te hebben volgensmij (..maar oke, ken je ook niet :))
Oh en Jerry: je bent gewoon een oudje man! :p ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Onno en Bram, leuk jullie weer ff gesproken te hebben.
|
ja was zeker gezellig! :) zaterdag weer! :crazy:
en kicke foto's! :cool: |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Waar sta je op de foto dan? |
Waar niet? :p
Maar onder andere op deze... :rolleyes: ;)
| quote: | Originally posted by SnuggLe Kan niet herinneren je gezien te hebben volgensmij (..maar oke, ken je ook niet :))
|
Denk dat je me wel gezien hebt, ik jou in ieder geval wel. Enne.. ik heb je wel eens kort gesproken hoor, bij Sasha in Café D'Anvers als ik het me goed herinner, dus je had me kunnen kennen! :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Denk dat je me wel gezien hebt, ik jou in ieder geval wel. Enne.. ik heb je wel eens kort gesproken hoor, bij Sasha in Café D'Anvers als ik het me goed herinner, dus je had me kunnen kennen! :) |
ja maar Snuggle vergeet altijd alles, ik dacht dat ik erg was maar hij spant de kroon Zit hij bijvoorbeeld heel de reis richting Antwerpen bij Phortje in de auto beweert hij een paar weken later doodleuk dat hij Phortje nog nooit ontmoet heeft! :haha: wat een gast! :clown: of het moet aan Antwerpen/Café D'Anvers liggen... |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja maar Snuggle vergeet altijd alles, ik dacht dat ik erg was maar hij spant de kroon Zit hij bijvoorbeeld heel de reis richting Antwerpen bij Phortje in de auto beweert hij een paar weken later doodleuk dat hij Phortje nog nooit ontmoet heeft! :haha: wat een gast! :clown: of het moet aan Antwerpen/Café D'Anvers liggen... |
haha :haha: in dat geval zal ik me maar geen illusies meer maken! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|