return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Nieuw ID&T rel-voer

TranceFool
quote:

ID&T HOUDT PERSSTOP

ID&T heeft voorlopig een totale persstop aangekondigd. Dit betekend dat het bedrijf geen enkel medium meer te woord staat. De oorzaak van de persstop ligt volgens ID&T bij de negatieve berichtgeving door de media over feesten van ID&T. Het gaat vooral om de berichtgeving over de vechpartijen waarmee hooligans hadden gedreigd tijdens Mysteryland. De vechtpartijen zijn er nooit gekomen.

Volgens Sander Groet is 'de maat vol' en gaan de deuren naar alle media - ook de serieuze en evenwichtige - op slot. Het is het zoveelste voorbeeld van een entertainmentbedrijf dat tot in de kern gesloten en paranoïde is. Journalisten die hun vak willen uitoefenen krijgen geen poot aan de grond. GO Magazine heeft het in het verleden al regelmatig aan de stok gehad met ID&T, maar ook andere media lopen te hoop tegen de onvermurwbare houding. In de Volkskrant van afgelopen zaterdag is te lezen hoe ID&T weigert commentaar te leveren op een compleet verschillend onderwerp, namelijk de bouw van een nieuw evenemententerrein in Nederland. De Nieuwe Revu is niet meer welkom op Sensation: 'Na de publicatie van een 2-pagina foto, gemaakt op [...] Sensation, kreeg de redactie van Revu een schuimbekkende fax van ID&T, waarin de schrijver meldde dat Revu NOOIT meer een accreditatie voor een ID&T-feest zou krijgen' aldus muziekredacteur Guuz Hoogaerts.

bron: clubcharts

Brand los......:disbelief :clown:

edit: ik vind het trouwens gewoon zwaar triest, het is natuurlijk wel lekker makkelijk....hoef je je nergens meer voor te 'verantwoorden' :D :rolleyes:
New Wave
Leuk dat z eook nog effe zeggen dat die vechtparijen niet geweest waren. Terwijl er 1000den mensne het gezien hebben :D Vreemd hoor :D
FunkySimon
dit gaat misschien wel erg ver, maar ik vind dat ID&T op een bepaald punt wel gelijk heeft.

Je steekt veel tijd en geld in een feest, en probeert zoveel mogelijk mensen het naar de zin te maken. Als ik na afloop van een feest een onwijs vette avond heb gehad en ik lees daarna in de krant alleen maar gezeik dan vind ik dat nergens op slaan. Begrijp me niet verkeerd, er is een verschil tussen kritiek en gezeik, maar wat de media de laatste tijd deden was geen kritiek meer maar puur en alleen zeiken...
Djeebie
Dit gaat weer helemaal nergens over. Ze doen alsof er een hetze tegen ze gevoerd wordt :conf: Ik wist dat meneer Stutterheim niet tegen kritiek kon, maar dit gaat wel heel ver.

Maar als die gasten dat zo willen... Kunnen ze lekker 'objectief' in hun eigen kutkrantje lopen spuien tegen al hun 'tegenstanders' :rolleyes:
basd
Wat een zielige heikneuters.

Kijk, als je zo bovenaan meedraait, en succes hebt, dan krijg je ook kritiek van mensen die het niet eens zijn met wat je doet. Daar moet je dan maar mee leren leven vind ik, dat hoort er nu eenmaal bij, ook al heb je er zelf niet om gevraagd. Als ze dat niet wilden, dan hadden ze klein moeten blijven, maar ze hebben zelf voor het grote geld gekozen, nou dan weet je dat je ook kritiek gaat krijgen.

Als iedereen die een beetje succes heeft er zo sneu mee omgaat, dan zou je helemaal mooie situaties krijgen. Het is nog altijd de publiciteit (op allerlei verschillende manieren) die ID&T groot gemaakt heeft, en op deze manier laten ze zich wel van hun kinderachtigste kant zien, eerst hun forum sluiten en nu dit.

Weer een mooie reden (en ja, dit is voor mij een reden ja) om geen cent uit te geven aan die mafkezen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland