return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
DJ Kleding.. Waar te koop? (online?)

blup
Soms zie je welles DJ's met kleding als "DJ's have 12 inches" en weet ik veel wat voor grappige opdrukken je soms ziet.. Waar kan je dit soort tshirts kopen? kheb lopen zoeken op large wat 't meeste voor de hand ligt, maar daar heb ik 't niet kunnen vinden..
Iemand tips?
sndh
ik weet wel dat French Connection een lijn had afgelopen zomer met thema 'FCUK FM',... met als geinige teksten 12 inch legend, fcuk the dj, etc...
FunkySimon
halverwege de nieuwedijk, in amsterdam. vlakbij centraal station daar zit een winkel met alleen maar van dat soort dj shirts
basd
quote:
Originally posted by FunkySimon
halverwege de nieuwedijk, in amsterdam. vlakbij centraal station daar zit een winkel met alleen maar van dat soort dj shirts

Dat is tegenover de Midtown, daaronder zit In Deep 'n Dance, een platenzaak. Als je het dan nog niet kan vinden :)
total woot
Kan me herinneren dat hier al eens een thread over is geweest... heb even gezocht, maar kan m zo snel niet vinden.. moet je zelf maar ff spitten :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland