|
[24-09-2004] Scot Project Album Release, Melkweg, Amsterdam
|
|
|
| jp |
HQ presents Scot Projects A1 Album
De HQ van september wordt een hele speciale editie; HQ presents DJ Scot Project A1 Album Launch. Dj Scot Project gaat deze maand, exclusief op HQ, een 3 uur durende set draaien. Voor de eerste keer ergens op deze aardbol zal Scot Project zijn nieuwste tracks van het A1 album laten horen. Scot heeft een lange tijd aan het album gewerkt en de stijl beslaat alle elementen van Harddance en Hardtrance. HQ werkt nauw samen met Scot Project en zijn recordlabel om 24 september een evenement neer te zetten waarbij de wensen van de echte Harddance liefhebbers voorop staan. Deze avond zal niet alleen in het teken staan van al zijn nieuwste tracks maar ook van alle eerdere muziek die hem tot één van beste DJ/producers gemaakt in de wereld van Harddance.
Volledige Line-up
HQ Arena:
Scot Project
Organ Donors
Tom Harding
Danny D
Concept Arena:
Michel de Hey
Darren Kay
Alexander Koning |
|
|
| basvh |
| mwah leuke line-up. vorige maand wastie alleen stuk beter en volgende maand is ie ook leuker. Tis niet echt mijn soort hq-line up, te weinig pure engels hardhouse. 3 uur scot p breaks trek ik ook niet. |
|
|
| SnuggLe |
He JP, ga je nu echt IEDER kansloos feest posten waar je nu ineens foto's gaat maken?
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| robin |
He SnuggLe, ga je dit nu echt in IEDERE thread van JP posten?
:stongue: :stongue: :stongue:
:toothless
semi-ot: kan iemand mij uitleggen wat harddance is? (voorbeelden mag ook) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
He SnuggLe, ga je dit nu echt in IEDERE thread van JP posten?
:stongue: :stongue: :stongue:
|
Ja! ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|