return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
[24-09-2004] Scot Project Album Release, Melkweg, Amsterdam

basvh
wat een rukker ben jij!!!! niet eens tot het einde blijven!!! juist tegen het einde aan is het zooooo ontiegenlijk vet in de melkweg en zeker als MR harding banging uk draait.
basvh
quote:
Originally posted by Cosmic
4 non Blondes, klonk ook errug lekkel. (iemand een ID?:D)

DJ Destiny vs. Organ Donors - Whats Up (Organ Donors Hardstyle Vocal Mix)
Cosmic
quote:
Originally posted by basvh
wat een rukker ben jij!!!! niet eens tot het einde blijven!!! juist tegen het einde aan is het zooooo ontiegenlijk vet in de melkweg en zeker als MR harding banging uk draait.

Dan ben ik maar een rukker, maar ik wou ook een beetje optijds in bed liggen, vannacht een nachtje doorhalen namelijk op een LAN-party....Scot kwam ik voor, de rest is leuk megenomen :p
jp
Topavond :toocool:

Scot Project draaide de ene na de andere nieuwe productie en wat minder oude platen en remixen. De orgie aan harde bassen, met zo af en toe een break om het publiek tot rust te laten komen. Heerlijk, kan me niet herinneren dat ik zo lang met een grote smile heb rondgehuppeld. Af en toe effe doorhalen naar 180BPM (zoals in Arome - Hands Up), niet normaal meer :crazy:

Michel de Hey was om een ipv drie uur begonnen. Daar konden we mooi ook wat plaatjes van meepikken. Een naamsverandering naar Michel de Honing zou op z'n plaats zijn, de oude zaal namelijk zat vol met wonderschone vrouwen. Sand in my shoes en Ultimate Seduction :wtf:

Het begin van de Organ Donors was erg lekker. Indrukwekkend scratchwerk en stevige platen. Helaas tijd om naar huis te gaan (vanwege naweeen griep). Deze HQ was genieten
:toocool:
New Wave
Cosmic.

Ik wil een appartement in Aalsmeer!!! Regel jij dat eens voor mij :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland