return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
World Release DJ Tiesto Soundset 14.11.04

basvh
de maker van die set had geloof ik met tiesto een dealtje gesloten: Tiesto zou een aparte virus krijgen met samples die speciaal voor hem gemaakt werden. Hij zou deze kosteloos een jaar kunnen gebruiken maar daarna zou een apartje virus tiesto set gemaakt worden wat nu dus gebeurd is. Tis dus niet zo dat ze de naam tiesto eraan hebben geplakt om meer te verkopen.
magrec
quote:
Originally posted by basvh
Tis dus niet zo dat ze de naam tiesto eraan hebben geplakt om meer te verkopen.

:rolleyes: Komt ze toevallig wel heel mooi uit :p :D
MaGiKaL_MiKe
Die gozer zit op verschillend fora topics te maken op zo mensen naar deze Expo te laten komen
Chicane
SLOOOOOOTTTTJEEEEEE!!!!!1!11one

ow, en +1 natuurlijk :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Dat 'apparaat' (Virus) is een stuk software (net als Reason / Fruityloops en dus ook Fasttracker) dat gebruikt wordt muziek mee te maken, onder andere ook de muziek die jij zo vet vindt. Dus ik zou niet willen zeggen dat je aan dat 'apparaat', wat het dus niet is, niks hebt. Kijk anders effe op die URL uit mijn vorige post, dan weet je wat het is.

De naam Tiesto slaat alleen op een uitbreiding, een soundset zeg maar, waarmee je wat geluidjes eruit kunt halen die er standaard niet in zitten. Wat je daar verder mee kan, weet ik ook niet, je kunt dan dus die geluidjes gebruiken in je eigen nummers. Ik weet trouwens ook niet of ze dat wel apart kunnen verkopen, of dat het een gratis download wordt, geen idee of je daar zomaar geld aan mag verdienen.

Dat bedoelde ik :) Foutje! :)

quote:
Tis dus niet zo dat ze de naam tiesto eraan hebben geplakt om meer te verkopen.

En dat geloof jij?
Het gaat 2 kanten op, maar natuurlijk hopen ze met de naam Tiesto meer te verkopen. Waarom hebben ze anders speciaal hem benaderd? Juist, omdat Tiesto wel verkoopt want als ze er DJ Henk neerzetten het niet verkoopt.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland