return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Swordfish

mindshooter
Nån som sett den? Såg den idag....ingen höjdare! Hade förväntat mig bättre.....starta RUGGIGT bra...med FEEEEETA effekten av en explosion.....astufft.......Som ni säkert vet står PaulOakenfold för musiken men även där var det en besvikelse..........4 låtar spelades....varav 2 i en bil......(10 sekunders klipp) och 1 inne på ett disco.....asdåligt......förväntade mig fet trance i striderna och så.......sen förstörde dom lite av handlingen med att Hackern som det handlade om gjorde allt kriminellt för att återfå sin dotter som han älskade och som han kramar så sött i filmen uppföljt av fioler och sorlig musik (hollywood godis).....sen bara själva grejen att han har en tjej som suger av honom + en pistol på huvudet medans hans tvångs-hackar ett ställe får en bara att sucka.............Denna film skulle funkat utan "Pappa träffar dotter och älskar henne så mycket efter att ha allmänt spexat runt bland horor och maffia" grejen........
Den är helt sevärd men ha inga "Matrix" förhoppningar som jag hade....samma producenter och allt......men nej sa gunde......

Ett plus bör den få för att den är så oförutsägbar på sina ställen....
Aendy
Då behöver jag inte se den... vet ju redan vad som händer ;) (ska ni se en film rekommenderar jag Shrek!, helt underbar liten filmskapelse)
mindshooter
quote:
Originally posted by Aendy
Då behöver jag inte se den... vet ju redan vad som händer ;) (ska ni se en film rekommenderar jag Shrek!, helt underbar liten filmskapelse)

Shrek är helt underbar ;)
Men jag har juh inte sagt vad som händer i swordfish :conf:
Bara små snuttar som inte har nån större mening... :)
TeeHawk
muh!

öppnings explon va jälit ball men sen vart den väll lite taning dock en helt godkänd film i-brist-på-annat-å-slänga-pengar-på kategorin :)
mindshooter
quote:
Originally posted by TeeHawk
muh!

öppnings explon va jälit ball men sen vart den väll lite taning dock en helt godkänd film i-brist-på-annat-å-slänga-pengar-på kategorin :)

Vem e du då?
Välkommen :) Ere nån från lunar kanske?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden