|
|
| EsseT |
http://www.uniteduppsala.nu

Tjo mina vänner då var det dags för nästa kryssning haha han ju knappt gå av båten på den förra innan jag blev påmind om den Finns ju lite djs som man vet om som ska spela där :) hoppas det blir lite TA folk som ska med jag vill med om någon har hyttplats eller om VI kan fylla en hytt :)
 |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
DJs
STORA GOLVET
-Dj Peter Siepen
|
Nu hade jag inte tänkt att gå oavsett men faen hade jag tänkt göra det hade jag hoppat av samma ögonblick som jag sett detta namnet i en lina. På allvar är det något som han inte är med på, hur skulle det vara om han koncentrerade sig på att göra EN sak och kanske bli bra på den saken.
EDIT: Ser man sen dessutom vimmelbilderna från förra kryssen, ja, jag hade krävt betalt för att följa med på en sådan här kryss, oavsett vem som spelar! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Aendy
Nu hade jag inte tänkt att gå oavsett men faen hade jag tänkt göra det hade jag hoppat av samma ögonblick som jag sett detta namnet i en lina. På allvar är det något som han inte är med på, hur skulle det vara om han koncentrerade sig på att göra EN sak och kanske bli bra på den saken. |
haha - har aldrig hört talas om tjommen...:) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Laszlo
haha - har aldrig hört talas om tjommen...:) |
Det har du nog, om du bara får se honom eller höra hans röst. Sveriges "bäst"(?) klädda man förra året typ. Hemsk människa! |
|
|
| Vizay |
så typiskt att alla så kallade "trendiga" människor ska stå å snurra skivor, jag kan fan också spela radiomusik å flytta på crossfadern var tredje minut, å jag gör det för bara halva priset mot vad han tar :p
nae, larvigt ere! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|