return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
United Club Cruise version 2

Vizay

är det inte vår egen swe_trance som står å spanar på sina kollegor i bakgrunden? :D
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Vizay

är det inte vår egen swe_trance som står å spanar på sina kollegor i bakgrunden? :D

:wtf:
Jaja, nån måste ju se till så att allt går rätt till :p
dbl
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
:wtf:
Jaja, nån måste ju se till så att allt går rätt till :p

exakt.... vem vet hur det annars skulle gå liksom.. hehe :p
WoberT
swe_trance haha fan är det du som är göteborgaren med den asjobbiga fulla äckliga polaren som stod o skrek i bar överkropp eller? ni va inne i vår hytt (6000) en hel del hehe :D.. fan att jag missade nellyshowen ingen jävel som sa när den va.
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by WoberT
swe_trance haha fan är det du som är göteborgaren med den asjobbiga fulla äckliga polaren som stod o skrek i bar överkropp eller? ni va inne i vår hytt (6000) en hel del hehe :D.. fan att jag missade nellyshowen ingen jävel som sa när den va.

haha, du har så rätt så :D
"asjobbiga fulla äckliga polaren" kan man väl lugnt säga, riktigt jävla påfrestande :p
Kommer du ihåg "måttliga mängder, det finns det ingenting som heeeeter. Ska man supa, så ska man supa i Borås"
Den jävla låten skrek han fan hela tiden..Han satt t.o.m ut genom bilrutan när vi kom hem till Borås :toothless
Kan även säga att han jagade DJ Anneli runt däck 6 med sin parfymflaska och sprutade ner henne..haha

Och ja, vi var en del inne i eran hytt :) tror jag befann mig i andras hytter mer än min egna ;)
Om jag kommer ihåg rätt så var showen runt 02.00 tiden, var rätt så rejält tankad då..vilket medför lite problem med minnet :tongue2

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden