|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Sen för att reta dom som verkar störa sig på vimmelbilderna kan jag säga att dom må vara patetiska, men damerna är förjävla mysiga att umgås med iaf :tongue3
Jag jobbar ju hos en av sponsorerna (nelly.se) och vi står för underklädesshowen :) |
Det är ju bara till att gratulera men jag håller mig ifrån sådana damer oavsett, kalla mig fördumsfull men jag värdesätter andra kvaliteter hos det täcka könet... |
|
|
| reveal |
| Angående Peter Siepen så gjorde en på korridoren en skön grej för ett antal år sen. Peter hade nåt TV-program dit man kunde ringa och ställa en fråga eller nåt i den stilen. Hur som helst, så kom personen efter många om och men fram, genom att ljuga sig igenom den kontroll som tydligen sker av folk som ringer. Han fick möjlighet att i direktsändning fråga Peter nånting, och frågan han ställde var "Är det inte jävligt jobbigt att gå runt och spänna sig hela tiden?", varpå samtalet abrupt avslutades :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Vizay |
fiiifan va klockrent :D skulle ge mycke för å få höra det i direktsändning :D
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
kunde dem inte ha ett SWETA-golv på nästa kryss? vi har ju några DJs här... både mer och mindre kända ;) |
de e ju ingen dum ide men det finns ingen samlande kraft bakom alla de som snurrar skivor här på TA, man måste ha nån som tar tag i det hela i så fall :)
som sagt ingen dum ide, kanske e nått att tänka på :) |
|
|
| DjDanniKay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Peter Siepen tyckte jag var cool när det begav sig på den gamla goda Z-TV tiden då han hade ett TV program som gick seeeent på natten, ringde in å vann biljetter till en fest en gång... detta var -92 typ :D
Hur som haver... jag kommer kanske åka med, är ju inte direkt dyrt om man ska jämföra, kommer nog blir en hel del bra musik även om linan och ljudet inte går att jämföra med en Monday Bar kryssning... |
Steve, om vi har tur såå kommer ljudet att vara bättre, det är inte MM som står för ljudet på kryssen(Som står för ljud m.m. på mondaybar, får hoppas att d blir bättre (int svårt med tanke på att ljudet inte var bra på mondaybar kryssen;),tycker jag ialla fall!)dock tycker jag att MM har bra tekniska prylar, kör t.ex. med 1000 spelarna,!:/ såå d är inget att oroa sig över....kommer att bli bra ljud, laser m.m.!:)
Tycker att alla skall åka med på denna, kommer även att vara efterfest på Fredmans i Uppsala på Fredagen där jag och och Annelie kommer att spela på ett av golven!!:D
/Daniel AKA Danni Kay |
|
|
| jofawe |
Peter Siepens enda fel när han mixar (kör mest house) är att han PRATAR I LÅTARNA!!!!!
FFS!!
fast.. nu ska ju Dannii Kay spela.. hehe! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|