|
|
| reveal |
Börjar redan bli dags att planera nästa kryssning :D
9-10 december, mer info på www.mondaybar.com |
|
|
| SteveTranz4ever |
Japp och detta innebär att jag imorgon skall ringa Silja Line för att höra om en eventuell gruppbokning...
vi har ju försökt att hamna bredvid varandra ett par gånger utan att det har fungerat så vi försöker oss på en ny taktik.
Först ska jag höra huruvida det går att gruppboka och vad reglerna eller nåt är för det.
Sen ska vi börja fundera fram tills bokningsdatumet kommer ut vilka som skall med och vilka vänner vi skall ha med i våran hytt.
Tex. jag kommer fylla en hytt med mig själv & 3 vänner.
Skulle de nu har gått bra så här långt så är det bara att casha in alla pengar och därefter är det var och ens ansvar ifall dom inte kan åka med.
När man ändå är igång och vi nu lyckats komma så här långt så ska vi nog även försöka boka in så vi kan ha en TA-middag tillsammans med en eventuell favorit DJ...
Nåt som Canadas TAs gjort ett flertal gånger tex.
Detta är tanken... vi får se hur det går |
|
|
| Vizay |
om det kommer nån som e värd att försöka ta sig ombord för fast man inte e 20 så kan ni räkna med mig iaf :)
gillar middagsiden, ville göra nått liknande när armin va på kryssen men de va ingen som nappade på iden då, jag va nog lite sent ute med att föreslå det då kanske :) |
|
|
| EsseT |
TJO SWETA folket :P japp SJälv klart att man ska ut på SJÖN IGEN:eyes: :happy2:
Vore ju skoj om alla sweta folk hamnade brevid varann :):):)
Steve hoppas du kan fixa det hela vore ju trevligt :)
Ser fram imot nästa kyrssning så hääääääääääääääääääääär mycket :haha: |
|
|
| Laszlo |
Svinbra idé Stiiiv. Hoppas bara att det från Siljas sida är genomförbart...vore hur fett som helst :)
Sen är det ju också läge för att börja diskutera rykten - någon som sett eller hört något om vilka som kan tänkas komma och spela för oss?
*håller alla tummar och tår för Carl Cox* |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|