|
|
| Hauken |
Humm oke.. men är det pass eller legg dom kollar?
iaf jag kan komma ombord med vanligt legg är det absolut inga problem för mig att vara 20. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Ciao!
Detta blir troligtvis min Mbar premiärkryss :)
Om dom nu skulle köra lite psy så skulle inte jag bli ledsen iaf, alltid schysst att "partajja" till! Väntar med spänning på linan...
Den skulle väl släppas idag? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Ciao!
Detta blir troligtvis min Mbar premiärkryss :)
Om dom nu skulle köra lite psy så skulle inte jag bli ledsen iaf, alltid schysst att "partajja" till! Väntar med spänning på linan...
Den skulle väl släppas idag? |
Ja som de lät på MBar så ska linan släppas idag om det sista stora namnet tackar ja till deras "erbjudande"...
Som Viz & Jof nämde (den dynamiska duon) så är väl psy publiken ofta yngre, mycket pga. dom arrangeras som skogsfester eller fester utan alkohol osv. och därför inte kräver någon åldersgräns.
Men som sagt.... tror Icke att MBar skjuter sig själva i foten... det är dom för smarta för ! |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men som sagt.... tror Icke att MBar skjuter sig själva i foten... det är dom för smarta för ! |
dom tar in psy på båten...nuff said! :p
näe men för å va helt allavarlig så lär det väl bli full båt igen, tror det är mer än musiken som avgör.
Det jag är skeptisk till är vilken sorts folk som kommer på. vissa psytomtar är för jävla mycket :p
såvida inte nått annat riktigt stort namn dyker upp så kommer nog inte jag försöka ta mig ombord iaf, hade hoppats på typ cox eller BT men de e väl mer önskedrömmande än realistiskt :p |
|
|
| Amnezia |
sheiit...vilken besvikelse om Infected blir det "stora" dragplåstret.:( som folk tidigare sagt har ju psy aldrig varit direkt någon bristvara här i landet och om dom gör det till "huvudgrejen" på kryssen som har varit en av få rena, riktiga klubbfester vi har i landet vore det riktigt trist...=)
nu e ju inte hoppet ute än för linan e ju inte släppt men mjae...tveksam:confused:
nån som vet nått om smc btw??? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|