return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 
MondayBar Lucia Cruise 2004

EsseT
Steve du har mycket kvar att lära ser jag :)
Vad m-t är ? en liten sak jag går under när det gäller företag, event egna tester av saker etc. Ett egen namn som allt annat skillnaden är att M-T inte är varumärke utan ett naman som står för kvalite mm Inom alla områden vi är intresserade av kan vara allt från Dance event till paraboler digitalboxar kameror etc
M-T ambition o vision är att vara så bra som möjligt på de områden vi inriktar oss på Det började redan 1991 o har sedan vuxit stadigt... :) en litet förord bara här :) Hemsida har funnits fast bara som test o så det ryktas om en ny hemsida i början av nästa år :) om vi orkar =) :eyes: :cool:
Laszlo
Två veckor kvar..... :crazy: :crazy: :crazy:
dbl
quote:
Originally posted by Laszlo
Två veckor kvar..... :crazy: :crazy: :crazy:

och nu har jag pengar (mina sista lön, men ändå).. fast e la kanske lite sent nu dock :(
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
och nu har jag pengar (mina sista lön, men ändå).. fast e la kanske lite sent nu dock :(

Det är aldrig försent mannen ! Fixa plats nu för TUSAN !!!!! Tom. Scul fixade en och han tar sig ända från Holland... Nu finns inga undanflykter längre.... !!!
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det är aldrig försent mannen ! Fixa plats nu för TUSAN !!!!! Tom. Scul fixade en och han tar sig ända från Holland... Nu finns inga undanflykter längre.... !!!

jag kan la få din :gsmile:
hehehehe :p

eller så får jag la fixa så att Scul inte kommer in i sverige så tar jag hans biljett istället :tongue2

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden